Mô tả công việc
- Guarantees a high standard of culinary services offered to guests.
- In conjunction with the F&B Director, prepares the hotel's F&B offers in line with the hotel's positioning (market, competition etc) and brand policy.
- Able to innovate and diversify services offered to guests.
- Manages and motivates the kitchen staff in order to offer a high standard of service to guests.
- Responsible for food hygiene, safety and quality in the hotel.
- Responsible for meeting the department's quantitative and qualitative targets.
- Manages stocks and supplies
- Carries out inventories, inputs data and explains consumption differences
- With the team, is continually looking for ways to improve costs and ratios while maintaining the high standard of service.
- Observes legal requirements for food hygiene and sanitation.
- Supervises food preparation, cost, quality, quantity, inventories, portion control, menu planning, recipes and testing of samples submitted by Purchasing Department.
- Develops standard recipes card for all dishes to ensure proper portion control, uniformity of taste and quality; tests new products, recipes and formulas.
- Develops new cooking methods for improvement of cuisines, maintain contact with other chefs and visits other kitchens to keep update of new development in food and equipment.
- Interviews and hires applicants for employment; responsible for training program and proper placement of employees; sets up work schedules and job requirements.
- Handles varied correspondence regarding customer complaints, suggestion for new dishes, requests for special food.
- Work closely with all Senior Chefs of other kitchens to ensure that guest requirements and services are met and expedited with minimum delay.
- Ensures a safe work environment for all kitchen staff and removes any obstacles that may obstruct the performances of staff.
- Responsible for creating job descriptions for all kitchen staffs.
- Organizes and supervises food preparations in line with the occupancy and consumption forecasts
- Prepares dishes and/or supervises preparation.
- Supervises all sections of the kitchen: production of hot and cold dishes, patisserie and stewarding.
- Coordinates with restaurant serving staff in order to ensure that service runs smoothly
- Ensures that all information is disseminated to other departments.
- Ensures the respect and due application of the rules of hygiene in the department (As per Hygiene Analytical Critical Control Point/ HACCP standards etc)
- Sets up action plan for the hygiene analysis results and tracks implementation
- Develops team spirit and motivation by creating a good working atmosphere.
- Organizes the welcome and integration of new employees
- Prepares and/or checks the work schedules in line with activity forecasts
- Carries out annual performance appraisals and sets targets for employees
- Prepares the training plan for the department and ensures the implementation
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary.
- Develop your talent trough learning programs by Accor Academy.
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
Yêu cầu công việc
- At least 2 years of experience in similar position preferably in international 4-5 star hotel/resort
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
- Proficient in MS Excel, Word & Power Point
Yêu cầu hồ sơ
CLUB ROYALE là một câu lạc bộ giải trí trang nhã và sang trọng tọa lạc tại trung tâm Sài Gòn, Thành phố Hồ Chí Minh. Cung cấp đầy đủ các loại hình giải trí như: Slot Gaming, Executive Karaoke Rooms, Karaoke Lounge và Music Lounge. Câu lạc bộ bắt đầu hoạt động từ tháng 7 năm 2004. Tọa lạc trên tầng 1 và tầng 2 của khách sạn Renaissance Riverside Sài Gòn, do Công ty TNHH Khách sạn Sài Gòn Riverside sở hữu 100% và được quản lý bởi Tập đoàn Khách sạn Rose Wood - Hồng Kông. FACES Karaoke - Music Lounge - Ban nhạc sống. Các Faces nằm trên tầng 1 và tầng 2 của Câu lạc bộ có phòng karaoke mở, quầy bar âm nhạc, hầm đựng xì gà.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2004
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,