Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Responsibility:
General administrative:
- Perform general administrative duties, including office supplies, equipment maintenance, and facilities management.
- Arrange business travel for employees of departments, including transportation and accommodation.
- Pay for business expenses, hotels and air tickets after departments go on business trips.
- Carrying out the work of applying for foreign visas, temporary residence registration, etc. for BOD and Company employees.
- Allocate, retrieve and manage uniforms for employees.
- Manage tools and samples in warehouse in the office. Manage inventory of office supplies and equipment and order new supplies when necessary.
- Regularly control and inventory the assets the department is monitoring (Offices, shops, warehouses).
- Plan and maintain old or damaged equipment.
- At the same time, it is also necessary to regularly monitor the status or replace equipment to ensure the company's operations.
- In charge of office cleaning tasks when needed, and other tasks arising at the Director's office and rented house.
- Find space to rent new stores in Hanoi, Da Nang and HCM.
- Implement items to open new stores.
Carry out shopping tasks:
- Support departments and shops in fulfilling their purchasing requests for tools, instruments or stationery.
- Carry out purchases as requested by the Director.
- Prepare all necessary documents (quotation, invoice, etc.) to submit to Accounting.
- Search, negotiate and establish contracts with suppliers, ensuring favorable terms and conditions. Find at least 3 quotations of 3 suppliers as required by the Accounting.
- Coordinate purchased products to stores.
- In charge of purchasing and repairing some tools and equipment (printers, laptops, computers, cameras...) for offices, stores, warehouses, as required by BOD.
Manage correspondence and documents:
- Ensure proper implementation and storage of documents (Contracts, License copies, etc.).
- Monitor rental contracts for employees in Ho Tram, proactively renew when they expire.
- Support photocopying all types of licenses for notarization.
- Support Admin Team Leader in synthesizing documents when needing to apply for a license (food safety license).
- Organize and manage the storage system for important documents, records, department records and company confidential documents.
- In charge of translating documents at the request of the Director.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements and skills:
- Degree in Human Resources/ Business administration or related field.
- At least 3 - 5 years experience for similar position.
- Highly organized and detail oriented.
- Excellent organizational skills and attention to detail.
- Strong analytical and problem-solving skills.
- Good command of English.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Giới tính: Nữ
- Phụ cấp khác: - Follow by the company regulation
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 25 - 35
- Thời gian làm việc: Monday - Friday
- Đồng nghiệp: Friendly, teamwork
- Phúc lợi:
- Full benefit by Law
- Salary 13th
- Professional and classy working environment - Ngày nghỉ: Saturday, Sunday & Holiday
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Tập đoàn Avanti vận hành All Habanos Concepts với sự cộng tác của Golden Phoenix, nhà phân phối chính của thương hiệu Habanos và Diageo tại Việt Nam. Chúng tôi cam kết mang đến phong cách sống sang trọng cho thị trường này và kết hợp nghệ thuật thưởng thức xì gà độc quyền, rượu whisky quý hiếm và các sản phẩm chất lượng hàng đầu khác. Habanos Specialists là các cửa hàng bán lẻ được ủy quyền bán toàn bộ dòng sản phẩm Habanos và có cơ sở thường có các khu vực tiếp khách nhỏ, quầy bar và sân hiên nơi khách có thể thưởng thức các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi. Ngoài ra còn có nhiều điểm bán hàng Habonos nhỏ hơn được phép bán sản phẩm của chúng tôi.
Chúng tôi tự hào vận hành nhượng quyền thương mại tại Việt Nam của doanh nghiệp La Casa del Habano rất thành công, lần đầu tiên mang đến một đẳng cấp sang trọng hoàn toàn mới cho đất nước.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Tình nguyện
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2019
Mission
- Tận tâm hợp tác với khách hàng để cung cấp dịch vụ cạnh tranh, thân thiện và hầu như không bị gián đoạn. Chúng tôi nỗ lực xây dựng nền tảng mạng lưới vững chắc cho khách hàng.
Review Avanti Group
Công ty ai đc lòng Sếp thì làm, không thì out
Môi trường thoải mái, làm việc thì lại rất nghiêm túc và tập trung. (indeed)
Quản lý kém chuyên môn, môi trường làm việc bè phái (rw)