VFBS - A member of the Imex Pan Pacific Group (IPPG), operating in various fields, mainly in franchising international brands. VFBS specializes in franchising foreign food & fast food brands such as: Burger King, Domino's Pizza, Popeyes. With a widespread chain of distribution stores and the best customer service nationwide, VFBS will provide Vietnamese customers with service quality that meets the standards expected from globally renowned brands.
JOB DESCRIPTION:
- Monitor and evaluate training programs, processes, and workflows for quality and effectiveness; make recommendations for improvement.
- Manage training schedules, coordinate class starts at multiple locations, and manage training equipment and materials.
- Design and prepare educational aids and materials.
- Maintain updated curriculum database and training records.
- Organizing monthly certification for crew members and managers
- Daily/weekly store visit checks to improve food standard
- Ensure NSF/QA REV check.
QUALIFICATIONS
- At least 1 years of experience in training with one year of supervisory experience is required.
- Excellent verbal and written communication skills with strong graphic design ability.
- Thorough understanding of training processes.
- Ability to moderate large groups.
- Extremely organized and detail-oriented.
- Proficient with Microsoft Office Suite or related software.
COMPENSATION AND BENEFITS
Salary and rewards:
- The cap of the salary used for social insurance contribution is 100% (health insurance, accident insurance, social insurance, unemployment insurance).
- Competitive salary, bonus scheme in quarters and years.
- Engagement events: Year End Party, Team Building,...
Working in a friendly, youthful, dynamic environment:
- VFBS - Happy Place to Work, where the convergence of talents, unique personalities, and energetic people.
- Modern working space, fully equipped for work such as laptops, calling software (3CX),...
- Youthful and professional working environment.
- Opportunity to work with famous managers in the F&B industry.
Learning and Organization Development:
- Working with a team of leading experienced people in the Fashion Retail Industry.
- Joining the period training courses to upgrade knowledge, hard skills, and soft skills
Được thành lập vào năm 2010, khi thị trường thời trang mặc nhà còn chưa được chú trọng. Cardina chính là cái tên đặt bước tiến tiên phong trong lĩnh vực này. Sau hơn 12 năm phát triển, hiện Cardina vẫn có tầm nhìn trở thành Thương hiệu dẫn đầu thị trường dòng thời trang ứng dụng, lifewear tại việt Nam.
Với quy mô gần 300 nhân sự, BW JAPAN đã và đang nỗ lực đem lại một môi trường làm việc vô cùng chuyên nghiệp, năng động và đầy hứng khởi cho nhân sự.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế và bảo hiểm nhân thọ
- Bảo hiểm tai nạn
- Bảo hiểm thất nghiệp
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
- Câu lạc bộ bóng đá, game, bi-lắc
Lịch sử thành lập
- Năm 2010: công ty được thành lập
Mission
Với tầm nhìn như trên, sứ mệnh của Cardina được xác định là sẽ cung cấp cho xã hội những sản phẩm thời trang với 5 đặc tính độc đáo, nổi bật nhất:
- Chất liệu mang lại cảm giác thoải mái, dễ chịu, thân thiện với sức khỏe.
- Thiết kế tạo ra xu hướng, chú trọng nét tinh tế và tối giản làm chủ đạo.
- Phom dáng phù hợp với mọi hình thể người Việt.
- Màu sắc phong phú đáp ứng đa dạng sở thích.
- Chất lượng dịch vụ tận tâm và chuyên nghiệp.