Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Management
- Overall control HR & Admin operation. , Update legal documents related to labor law.
2. Administration - office
- Organize the implementation of office administrative work, clerical, communication and information confidentiality in the company.
- Managing corporate legal records.
- Support for Board of Directors in handling administrative procedures, local administrative issues (labor registration, temporary residence registration, ...).
3. Human Resources:
- Develop, update information, draft and complete documents, processes, regulations, policies, ... and control the implementation.
- Maintain the implementation of the rules and regulations of the employees in the company, creating a professional and safe working environment.
- Checking monthly payroll, payslip make annual reports
- Handling of industrial relations issues.
- Carry out disciplinary measures for employees disciplinary violations.
- Stand out directly or coordinate with relevant departments to resolve internal conflicts, labor disputes, ...
4. Recruitment / training / policy
- Ensuring human resource needs for all departments in the company.
- Develop, update, review, and follow up company policy, procedure and regulation.
- Ensure that the labor contract and documents related to labor relations are established in accordance with the provisions of law, kept and ready for reference when necessary.
5. Security, labor safety, fire prevention and labor hygiene:
- Monitor and activities on health, safety and environment affairs.
- Work with authorities to solve problems related to labor, occupational safety, labor hygiene, environmental sanitation and fire safety, ...
6. Be in charge of implementation of customer assessments:
- Establish, implement and maintain a system of compliance with standards according to the minimum requirements of social responsibility for suppliers of customers.
- Carry out inspections and preparations for customers to come to assess the factory.
- Contact, reply to customer emails, make reports, fill out forms according to customer requirements.
- Establish and draft procedures and policies according to Vietnamese law, according to factory reality, accordingto customer requirements.
- Be in charge of receiving customers to assess aspects of social responsibility, labor, environmental health and safety.
- Plan training and organize training sessions for employees on customer standards, labor laws, fire prevention, first aid, medical examination and treatment, etc.
7. Detailed jobs will be discussed more in interview.
Yêu Cầu Công Việc
- Education : Bachelor or higher education with major in Human Resources Management, Law, Business Administration, or related
- Good English (4 skills) and computer skills
- Good organizational skills and attention to detail., Strong analytical and problem-solving and leadership skills.
- Careful, honest, agile, proactive, good negotiator, good communicator, able to work in a team, work independently.
- 5 years of experience in admin & HR and complaince manager, preferably in the backpack, bag or garment industry.
- Sex : Female / Age : 35 up ( từ 35 tuổi trở lên)
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: 35 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Canifa 20 năm - Khoác lên niềm vui gia đình Việt
Năm 1997, Công ty Cổ phần Thương mại và Dịch vụ Hoàng Dương được thành lập với mục đích chính ban đầu là hoạt động trong lĩnh vực sản xuất hàng thời trang xuất khẩu với các sản phẩm chủ yếu làm từ len và sợi.
Năm 2001 thương hiệu thời trang CANIFA ra đời, tự hào trở thành một cột mốc đáng nhớ của doanh nghiệp Việt trong ngành thời trang.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chế độ BHYT, BHXH, BHTN theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
-
Tham gia các chương trình Teambuilding Phát triển đội ngũ, happy hour, Hội CANIFA Vì cộng đồng, CLB Bóng đá, Hội khuyến học …
Lịch sử thành lập
-
Năm 1997, Công ty Cổ phần Thương mại và Dịch vụ Hoàng Dương được thành lập với mục đích chính ban đầu là hoạt động trong lĩnh vực sản xuất hàng thời trang xuất khẩu với các sản phẩm chủ yếu làm từ len và sợi.
-
Năm 2001 thương hiệu thời trang CANIFA ra đời, tự hào trở thành một cột mốc đáng nhớ của doanh nghiệp Việt trong ngành thời trang.
Mission
Canifa hướng đến mục tiêu mang lại niềm vui mặc mới mỗi ngày cho hàng triệu người tiêu dùng Việt. Chúng tôi tin rằng người dân Việt Nam cũng đang hướng đến một cuộc sống năng động, tích cực hơn.