Việc làm DaiDung Corporation

Cập nhật 30/09/2024 21:26
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Cơ Khí Xây Dựng Thương Mại Đại Dũng
Facilities Manager
DaiDung Corporation
29 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 06/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/10/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 7 - TP HCM

Mô tả công việc

Operation:

  • Walk-around for inspection upon periodic schedule (daily, weekly, ad-hoc) to discover potential signs of incidents, damages, or occurred damages to report to Operations Management and find solutions. Observe the activities in the property relating to manning (car park attendants, contractors (hard and soft services), deliveries to rectify irregularities or violations to the regulations of the property related to Safety, Hygiene, and Environment.
  • Support Property Manager in preparation and execution of internal audits (assets and documents) and support the audit team as required.
  • Assist Property Manager in refurbishment works.
  • Supervise the pest control activities, ensuring the contract obligations are fulfilled.
  • Work with the landscape team to ensure dead plant leaves and weed are removed.
  • Participate in the collection of overdue accounts.
  • Ensure technicians follow and implement company regulations properly and perform their work effectively.
  • Assist in controlling car park operations (daily parking revenue, tenant complaints, parking incidents, and other issues).
  • Cost Control and Energy Saving

Guest Satisfaction:

  • Make Tenant communication a priority.
  • Support/supervise tenant’s contractors in repair or maintenance works.
  • Assist Operations Management in preparing executive paperwork: contracts, notices, correspondence, reports.
  • Safety and Security:
  • Ensure all staff, workers, and contractors understand and implement Fire & Safety regulations and procedures.
  • Participate in building security control.
  • Report emergencies to proper authorities.

Reporting:

  • Ensure that all reports are updated properly and punctually.
  • Carry out periodic and unscheduled reports as requested by Resident Management.

Management: 

  • Legal document administration and file plan management: record keeping of all legal documents, licenses, and similar documents. Track expiry of legal records and renew as necessary.
  • Assist Property Manager in the development of capital and operating expense budgets, including planning for infrastructure upgrades, equipment replacements, building modifications, and other necessary items to ensure the building operates at maximum effectiveness and efficiency.

Quyền lợi được hưởng

  • Compulsory Insurances calculated on full gross salary
  • 13th salary, review and reward according to KPIs
  • Gifts on special holidays & occasions – New years, Mid-Autumn, Birthday,...

Yêu cầu công việc

  • Qualification: University degree
  • Experience: Professional: Minimum 4 years, Management: Minimum 2 years
  • Language: Preferable: English (Intermediate) 
  • Soft Skills: Good communication, negotiation, teamwork, and time management skills.
  • Leadership: Skilled in leading teams, making decisions, and independent judgment.
  • Others: Strong understanding of property management, preferably with office building and mall experience.

Yêu cầu hồ sơ

Nộp đơn trực tiếp qua Hoteljob hoặc liên hệ zalo: 0354102253 (Thảo) để biết thêm thông tin ạ!
Khu vực
Báo cáo
Công Ty Cổ Phần Cơ Khí Xây Dựng Thương Mại Đại Dũng
DaiDung Corporation Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Với 30 năm hình thành và phát triển đến nay, Tập đoàn Đại Dũng là nhà thầu tiên phong, chuyên nghiệp hàng đầu tại Việt Nam chuyên cung cấp dịch vụ tổng thầu và sản phẩm trong lĩnh vực cơ khí chế tạo kết cấu thép phục vụ các công trình trọng điểm quốc gia và công trình quốc tế đáp ứng các yêu cầu kỹ thuật cao, bảo đảm an toàn, chất lượng và tiến độ.

Chính sách bảo hiểm

  • Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)

Các hoạt động ngoại khóa

  •  Thăm quan, du lịch hàng năm
  • Hoạt động xã hội 
  • Dã ngoại, team building theo quý
  • Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
  • Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
  • Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2009

Mission

  • Tận tâm hợp tác với khách hàng để cung cấp dịch vụ cạnh tranh, thân thiện và hầu như không bị gián đoạn. Chúng tôi nỗ lực xây dựng nền tảng mạng lưới vững chắc cho khách hàng.

Những nghề phổ biến tại DaiDung Corporation

Bạn làm việc tại DaiDung Corporation? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DaiDung Corporation

DaiDung Corporation

Click để đánh giá