Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
ROLES & RESPONSIBILITIES
1. Summary:
Contribute to a solid foundation for the product long-term growth - through increasing awareness among Health Care Professionals (HCPs) on the important roles of improving quality of life.
To build the confidence level of HCPs on recommendation of designed products.
Assure consistent demand growth and achievement of business goals & targets in assigned territories by identifying opportunities and gaining new business, while maintaining and growing existing business.
Maximize the return on investment in key accounts by planning and implementing a strategic approach that aligns with business strategy in both short and long-term.
Achieve profitable business relationships by building a partnership with key accounts.
2. Core Job Responsibilities:
Territory Management
Develop customer database with detailed records of target accounts as hospitals, private vaccination centers, prevention medical center (PMC), Centers for Disease Control and Prevention (CDC), etc.
Evaluate, classify, and identify precise target customers that have greatest effect on use of company products
Identifies key accounts, health care professionals, and business issues that have greatest effect on use of company products by meeting with existing and potential customers to identify their clinical needs, goals and constraints related to patient care.
Establish & maintain close relationship with key accounts & develops relationships with decision makers to facilitate future sales.
Monitor market trends and competitor activity in assigned territory.
Planning and organizing:
Utilize customer database for preparing weekly & monthly working plan, daily detailing calls, resource allocation plan, or direct-to-consumer marketing activities.
Business development
Build tender quarterly
Ensure good execution of all Sales & Marketing programs in assigned territory. Strictly track and provide feedback on the programs to upper levels.
Harmonize diversified activities (product presentation, consultation…) in various relating fields: hospital, health centers.
Strengthens customer relationships by performing sales support activities (e.g. internal and external customer training, launches, and updates).
Others
Well update of product knowledge, as well as health care scientific backgrounds.
Ensure activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
Carry special work as assigned by Management.
Yêu Cầu Công Việc
MINIMUM BACKGROUND/ EXPERIENCE REQUIRED
Working experience in healthcare/wellness industry
Planning, negotiation, and analytical skills
Good interpersonal communication, ability to lead and drive, adaptability
Communication
Customer focus
Time management
Persuasiveness/ Sales-oriented ability
Continuous improvement behavior
MINIMUM EDUCATION REQUIRED
University degree of Medical/Pharmacy qualification
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Gotadi là hệ thống đặt chỗ đầu tiên ở Việt Nam cung cấp toàn diện các dịch vụ du lịch từ đặt vé máy bay, phòng khách sạn, combo siêu tiết kiệm, tour du lịch trọn gói, cho đến các free&easy tour trên một trang điện tử duy nhất.
Gotadi là một OTA có hệ thống tìm kiếm, thanh toán và đặt chỗ vượt trội, hoàn toàn tự động, kết nối với 900 hãng hàng không toàn cầu, hơn 2.000 khách sạn trong nước, 400.000 khách sạn quốc tế, cùng với vô số tour du lịch đa dạng. Gotadi cũng là OTA duy nhất ở Việt Nam kết nối chính thức với cả 4 hãng hàng không của Việt Nam: Vietnamairlines, Jetstar, Vietjet, Bamboo.
Với tham vọng thống lĩnh thị trường, trở thành hệ thống đầu tiên do người Việt Nam phát triển và vươn ra Thế Giới. Gotadi cam kết không ngừng cải thiện, mang đến chất lượng dịch vụ và phục vụ theo tiêu chuẩn 5 sao quốc tế cho người dùng, đặc biệt là người dùng Việt Nam.