Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Thực Phẩm Châu Á AFOTECH

Bắc Ninh
1.000 - 5.000 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Thực Phẩm Châu Á AFOTECH

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Thực Phẩm Châu Á AFOTECH
Customer Service Officer - Korean Account
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Thực Phẩm Châu Á AFOTECH
74 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 10/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Duties and responsibilities include, but are not limited to:
Provide quality customer service in accordance to set KPIs and service standards.
Accept bookings & orders placed by customers.
Keep up to date with the latest product, marketing and service information for the delivery of service to customers.
Demonstrate good telephone etiquette when dealing with both internal and external customers.
Understand SOP (standard operating procedure) of Air and Sea document handling.
Listen, probe and question in order to clarify and understand customers' needs.
Follow-up on complex cases to ensure customer satisfaction.
Provide customers feedback for continuous improvements.
Report to Manager every week about status of all clients
Provide quality customer service in accordance to set KPIs and service standards.
Accept bookings & orders placed by customers.
Keep up to date with the latest product, marketing and service information for the delivery of service to customers.
Demonstrate good telephone etiquette when dealing with both internal and external customers.
Understand SOP (standard operating procedure) of Air and Sea document handling.
Listen, probe and question in order to clarify and understand customers' needs.
Follow-up on complex cases to ensure customer satisfaction.
Provide customers feedback for continuous improvements.
Report to Manager every week about status of all clientsYêu Cầu Công Việc
Education
Diploma/degree in any fields.
Knowledge of customer service...
Experience
Experienced in relevant position in 1-2 years.
Required Skills
Good Korean communication is preferable
Customer oriented with good interpersonal and communication skills.
Proficient in Microsoft Office applications.
Highly adaptable to a fast-paced and dynamic environment.
Decisive and able to analyze/resolve complex problems for customers.
Able to work under pressure and handle high volume of work.
Others: Good knowledge of Korean market is preferable.Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Thực Phẩm Châu Á AFOTECH
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Thực Phẩm Châu Á AFOTECH Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 08 đường TS15 khu công nghiệp Tiên Sơn, Xã Hoàn Sơn, Huyện Tiên Du

AFOTECH (được biết đến nhiều nhất với thương hiệu MICOEM) Được thành lập từ năm 1991, trải qua 25 năm phát triển với quy mô hơn 1500 cán bộ công nhân viên của 3 Công ty, 2 Chi nhánh HCM, ĐN, các nhà hàng ăn uống và cửa hàng kem trên toàn quốc cùng đội ngũ kỹ sư công nghệ và nhân viên lành nghề, Công ty chúng tôi đã đưa ra thị trường các loại sản phẩm chất lượng cao mang thương hiệu: Micoem, Mì ăn liền Cung Đình, Gà nấm, Mummum, DimDim, Zonzon, Tứ Tuyệt… nước mắm Ông Tây, Long Đình…. với 100% nước cốt mắm từ đảo Phú Quốc,…; hệ thống nhà hàng Madame. Lân và các loại Kem tươi NZ (New Zealand),… với những hương vị thơm ngon mà 100% nguyên liệu được nhập khẩu từ New Zealand.

Những nghề phổ biến tại Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Thực Phẩm Châu Á AFOTECH

Bạn làm việc tại Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Thực Phẩm Châu Á AFOTECH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Thực Phẩm Châu Á AFOTECH

Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Thực Phẩm Châu Á AFOTECH

Click để đánh giá