Địa ốc Đại Quang Minh

Hồ Chí Minh
1.000 - 5.000 nhân viên
Bất động sản
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Địa ốc Đại Quang Minh

Hành chính
Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh
Quản lý sản phẩm & dự án
Dịch vụ khách hàng
An ninh - Bảo vệ
Xây dựng
Nghệ thuật - Thiết kế
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông
Vận tải

Việc làm Địa ốc Đại Quang Minh

Cập nhật 12/02/2025 20:31
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ Phần đầu tư Địa ốc Đại Quang Minh
Hr Officer
Địa ốc Đại Quang Minh
199 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 20/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 74 NGUYỄN THỊ THẬP, PHƯỜNG BÌNH THUẬN, QUẬN 7, TP. HỒ CHÍ MINH

Mô tả công việc

Job Overview:
HR Officer is mainly responsible for recruitment and non-academic training functions and assists HR & Admin on other projects in a professional manner for the purpose of retaining satisfaction from internal clients.
Responsibilities and Duties:
• Oversee HR General, Recruitment & Expat Formalities responsibilities with the support from HR Corporate Team;
• Manage professional communications and announcements aimed at keeping staffs informed of key updates;
• Maintain accurate and up-to-date HR records (electronic and hard copies) and handle filing in a professional and careful manner;
• Prepare HR reports and metrics for management review;
• Stay informed about HR trends and best practices and suggest improvements to enhance HR operations.
1. Recruitment & Training:
• Handle recruitment for assigned positions and support the team in other recruitment activities;
• Collaborate with hiring managers to identify staffing needs and ensure timely filling of vacancies.
• Maintain recruitment metrics and provide regular reports to management.
• Monitor check-in procedures and deliver induction to ensure newcomers feel welcome on their first date;
• Prepare service and employment offers/ contracts;
• Oversee logistics for training activities;
• Coordinate with related parties and external training providers to organise training courses where needed;
• Evaluate the effectiveness of training initiatives and make recommendations for improvement.
2. Expat Formalities
• Be responsible for collecting required documents and preparing applications for expat formalities (work permit, TRC, visa, etc.);
• Coordinate with related parties to manage all aspects of expatriate formalities, including visa processing, work permits, and immigration requirements.
• Collaborate with relevant government agencies and external vendors to ensure compliance with local regulations.
• Assist expatriate employees with relocation logistics and support their integration into the organization.
And other tasks assigned by Line Manager.

Yêu cầu công việc

Qualifications:
Education:
• University degree in Human Resources, Business Administration or a related field
• English fluency, strong communication both verbal and written
• Microsoft office literacy, especially Excel. At least 1-year-experience at similar role.
Competencies:
• Problem solving. Organizational and time management skills
• Ability to work independently and as part of a team. Excellent interpersonal and communication skills
• Ability to handle sensitive and confidential information with professionalism and integrity
• Knowledgeable of HR general functions
• Strong knowledge of HR best practices, Labour laws, and labour-related regulation
Personalities: Detail-oriented. Willing to learn. Can-do attitude
Others: Professional appearance. Understanding of school operation

Quyền lợi được hưởng

Chăm sóc sức khoẻ
Private premium medical insurance & accident Insurance
Nghỉ phép có lương
26 days leave
Khác
Children tuition assistance scheme
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ Phần đầu tư Địa ốc Đại Quang Minh
Địa ốc Đại Quang Minh Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 10, đường Mai Chí Thọ - Phường Thủ Thiêm - Thành phố Thủ Đức - TP Hồ Chí Minh.

Công ty Cổ Phần đầu tư Địa ốc Đại Quang Minh được thành lập ngày 22/3/2011 với vốn điều lệ là 4200 tỷ đồng, trong đó Công ty Cổ phần Ôtô Trường Hải (THACO) nắm giữ 90% cổ phần.

Ngay từ những ngày đầu thành lập, công ty Đại Quang Minh đã xác định triết lý kinh doanh “Mang lại giá trị cho khách hàng thông qua sản phẩm và dịch vụ của mình, đồng thời đóng góp cho cộng đồng, xã hội và nền kinh tế”.

Những nghề phổ biến tại Địa ốc Đại Quang Minh

Bạn làm việc tại Địa ốc Đại Quang Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Địa ốc Đại Quang Minh

Địa ốc Đại Quang Minh

Click để đánh giá