Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. HRMS Operations & Maintenance (40%)
- Oversee and support the performance of HRMS at the subsidiary level.
- Compile issues arising from the HRMS during usage and collaborate with the technical team to propose solutions.
- Collect user feedback to improve and optimize the system.
2. Data Analysis & Reporting (30%)
- Ensure data accuracy and consistency across the Human Resource Management System (HRMS).
- Collect, analyze, and interpret HR data to identify trends and patterns.
- Generate insightful HR reports that support HR strategic decision-making process: including employee lifecycle, recruitment efficiencies, turnover rates, performance management, etc…
3. C&B Operation (30%)
- In charge of salary calculation and disbursement.
- Accurately calculate monthly PIT and annual PIT finalization in compliance with the law.
- Follow up monthly SHUI calculation, declaration & payment, reconciliation with Payroll, and SHUI report.
- Update the current policies (Working time policy...) and procedures (leave/overtime submission procedures…) to make sure that all the C&B policies are competitive and in compliance with legal requirements/Company's strategies.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 1-2 years of work experience in the field of human resources.
- Knowledge:
- University degree related to Human Resource Management or related fields
- Relevant certifications in data research skills are a big plus.
- Technical skills:
- Data analysis & reporting.
- Proficiency in HR software systems and Microsoft Office Suite.
- Fluency in both English and Vietnamese.
- Interpersonal skills:
- Proactive: always ready to take on tasks and complete work without needing reminders.
- Flexible: ability to adapt to situations and changes quickly.
- Collaborative: ability to work in a team and coordinate well with colleagues.
- HR Service mindset: Be approachable, helpful, and professional while interacting with employees and focusing on finding solutions to their needs.
*** Only shortlisted candidates will be contacted ***
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Đầu tư Dịch vụ Tài chính Hoàng Huy (TCH) - Hoang Huy Group, tiền thân là Công ty TNHH Thương mại Hoàng Huy được thành lập từ tháng 10 năm 1995, với ngành nghề kinh doanh chính là sản xuất, kinh doanh và lắp ráp xe máy, ôtô tải từ 0,5 đến 25 tấn, xuất nhập khẩu xe du lịch và các xe chuyên dụng, đầu tư tài chính và bất động sản địa ốc.
Ngày 28/01/2008, TCH được cấp phép sản xuất lắp ráp xe tải theo giấy phép số 523/UBCD-CN do Uỷ Ban Nhân Dân Thành phố Hải Phòng cấp. Từ năm 2008 tới nay, TCH đã đầu tư hệ thống dây chuyền lắp ráp ô-tô tải và khu trưng bày/Showroom ô-tô trên khu vực đất rộng hơn 45.703 m2 tại địa chỉ Km 9 Đường 5 mới, Nam Sơn, An Dương, Hải Phòng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1995
Mission
Đến nay hệ thống chi nhánh đại lý Hoàng Huy đã có mặt tại các thành phố lớn của Việt Nam, gồm phòng trưng bày xe, cửa hàng phụ tùng, xưởng sửa chữa với quy mô nhằm đáp ứng nhu cầu về dịch vụ sửa chữa, bảo trì, bảo hành và cung ứng phụ tùng cho khách hàng