Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
Mô tả Công việc
You’ll be responsible for assisting the marketing department for all Minthacare brands. Your main goal is to coordinate with different channels (online and offline) to ensure good implementation of marketing campaigns defined by the management and ensure all targets are achieved.
Scope of Responsibilities
- Trade activities Monitoring following projects: Coordinating well with other team (Medical, Retail) to implement POSM, promotion box,... ensure following the campaign timeline and quantity
- Manage the activity performance in collaborating with key commercial retailers: Monitor partnership activities with retailers: monthly social post, minigame, livestream planning,…
- Promotion: Keep & checking POSM/ GWP stock (local production)
- Evaluation & Report: Monitor and report for activation and in-mall events
- Budget Management: Follow up all the cost of Trade Consumer Team
- Cross Functional Collaboration: Extensive cross-functional collaboration including with field sales, brand marketing, designer and finance.
- Follow up operational tasks: Follow up and manage well the paperwork related to BTL activities: promotion registration, supplier/agency documents,…
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Marketing, Business and any relevant discipline.
- At least 1 year of experience in trade marketing (FMCG, Beauty or Cosmetic)
- Good working attitude and logical thinking.
- Good at English Communication, proficiency in MS Office.
- Have knowledge in design and contents.
- Willing to travel upon job required
Benefit
- Liberty Health Insurance
- Full SHUI of Basic salary
- 13th-month salary
- Yearly bonus
- Discount code for employee
- Happy hour party, team building party, company trip, ...
- Professional working environment
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
K&G Việt Nam Thành lập trong bối cảnh kinh tế Thế giới cũng như Việt Nam đang rơi vào khủng hoảng trầm trọng, khởi động và vươn lên như một mẫu doanh nghiệp kiểu mới đầy năng động, sáng tạo và chuyên nghiệp. Với quyết tâm bứt phá trong giai đoạn khó khăn, K&G Việt Nam đang tạo ra những giá trị vượt bậc đánh dấu bước phát triển bền vững và dần trở thành Công ty hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực sản xuất và phân phối ngành hàng tiêu dùng.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm sức khoẻ và tai nạn PVI Premium
Các hoạt động ngoại khoá
- Du lịch hằng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
Lịch sử thành lập
- Năm 2012 công ty thành lập
- Năm 2013 công ty bắt đầu mở rộng quy mô, bắt đầu đưa vào hoạt động hệ thống nhà máy sản xuất
- Năm 2014 đến nay, công ty tiếp tục cho ra đời nhãn hàng thời trang nam
Mission
Góp phần cho người Việt Nam trở nên phong cách, tự tin, tự hào, yêu quê hương đất nước hơn, thông qua việc nghiên cứu phát triển và đáp ứng các sản phẩm thời trang hiện đại, tinh tế lịch lãm, phong cách châu Âu, trên nền tảng cảm hứng về chính đất nước con người Việt
Review K&G Technology
Công ty chủ yếu người có tuổi và có kinh nghiệm rồi (Fb)
Công ty ổn. Chế độ, chính sách, phúc lợi cũng ổn (Fb)