Mô tả công việc
Responsible for the preparation of reports commissioned by the Sales Management, for the prospecting, evaluation and control of corporate, individual and agency clients. Provide efficient, timely, and confidential administrative support that contributes to the achievement of the Sales Directorate's objectives.
OPERATIONS
1. To prepare the Gift Certificates requested by the different areas of the hotel, authorised by the General Management.
2. Prepare the reports requested by the Sales Management.
3. Assisting the DOS with admin duties.
4. General and travel agenda.
5. Coordination of the Sales Management's travels.
6. Perform and carry out special tasks when requested by Sales Management.
7. Maintain excellent communication between the members of the Sales Management, achieving an optimal teamwork in a harmonious way.
8. Maintain stock of office supplies.
9. Support Sales Management with established travel procedures such as Cash Advance, Expenses and Representation Policy, Expenses Settlement. Travel and Representation Expenses procedures will be facilitated by Sales Management.
10. Responsible for making and controlling the payment of invoices for the Sales department.
11. Perform and carry out special tasks when requested by Sales Management.
12. Comply with the rules, policies and procedures of the Hotel.
13. Know, respect and comply with Meliá Hotels International's policies on sustainability.
14. Perform other related and complementary tasks related to the position.
CUSTOMER EXPERIENCE
15. Be knowledgeable of the Brand philosophy and comply with the standards, operational and identity manuals that apply to their department.
16. Ensure the customer's experience and personalise their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
17. Deal with customer incidents, communicating the actions taken to the person in charge. Escalate the incident to the person in charge if a solution cannot be found.
18. Be knowledgeable of the Voice of the Customer goals and to execute the necessary actions to achieve them.
19. Support their manager with the Sensory Architecture established for their areas.
20. Be knowledgeable and promote the hotel’s services and facilities as well as the entertainment programme, experiences and events.
HEALTH & SAFETY/HEALTHY WORKPLACE
21. Be knowledgeable of the hotel’s evacuation plan.
22. Be knowledgeable of the personal protective equipment and use it correctly.
23. Be knowledgeable of the methods, work procedures and risks inherent to their activity.
24. Assume the responsibilities assigned in the Occupational Health and Safety Management System Manual.
SUSTAINABILITY
25. Ensure metering of energy and/or water consumption for charging to the lessee (if applicable).
26. Give visibility to sustainable attributes in the customer relationship (under the instructions of the marketing & branding department).
27. Ensure sustainability communication under criteria of truthfulness, rigour and coherence.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- International working environment
- 13th month salary
- Annual Outing Trip
- Annual salary review
- Laundry uniform provided
- Participating social insurance, medical insurance, accident insurance 24/7
- 2 Day-off/week
- Benefit for birthday, mid-autumn festival, public holiday, Tet holiday,..
- Duty meal provided at canteen
- Special room rate as per Melia Hotels International policy
- Shuttle bus from Vung Tau to Melia Ho Tram
Yêu cầu công việc
- University Degree in Tourism, Business.
- Vietnamese - Excellent level, written & spoken
- English - Advanced level, written & spoken
- Knowledge of third language is an advance
- Ability to make decisions and define their area’s sales department strategy.
- Great ability to communicate and negotiate.
- Knowledge of PMS Opera Cloud
- Knowledge and business, Leisure and MICE contacts.
- Proficiency in Microsoft Office software: Word and Excel
- At least 2 years in international hotels in the same position.
Yêu cầu hồ sơ
Or contact/Hoặc liên hệ: 0254 378 9000 Ext: 5203
Hotline HR/Phòng Nhân Sự: 0911 721 747
K&G Việt Nam Thành lập trong bối cảnh kinh tế Thế giới cũng như Việt Nam đang rơi vào khủng hoảng trầm trọng, khởi động và vươn lên như một mẫu doanh nghiệp kiểu mới đầy năng động, sáng tạo và chuyên nghiệp. Với quyết tâm bứt phá trong giai đoạn khó khăn, K&G Việt Nam đang tạo ra những giá trị vượt bậc đánh dấu bước phát triển bền vững và dần trở thành Công ty hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực sản xuất và phân phối ngành hàng tiêu dùng.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm sức khoẻ và tai nạn PVI Premium
Các hoạt động ngoại khoá
- Du lịch hằng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
Lịch sử thành lập
- Năm 2012 công ty thành lập
- Năm 2013 công ty bắt đầu mở rộng quy mô, bắt đầu đưa vào hoạt động hệ thống nhà máy sản xuất
- Năm 2014 đến nay, công ty tiếp tục cho ra đời nhãn hàng thời trang nam
Mission
Góp phần cho người Việt Nam trở nên phong cách, tự tin, tự hào, yêu quê hương đất nước hơn, thông qua việc nghiên cứu phát triển và đáp ứng các sản phẩm thời trang hiện đại, tinh tế lịch lãm, phong cách châu Âu, trên nền tảng cảm hứng về chính đất nước con người Việt
Review K&G Technology
Công ty chủ yếu người có tuổi và có kinh nghiệm rồi (Fb)
Công ty ổn. Chế độ, chính sách, phúc lợi cũng ổn (Fb)