Việc làm Wink Hotels

Cập nhật 20/12/2024 08:43
Tìm thấy 10 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Phát Triển Phúc Điền (Wink Hotels)
Senior Resort Host/ Giám sát tiền sảnh
Wink Hotels
261 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 16/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/02/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Lộc - Huế

Mô tả công việc

1. Monitors rooms status and discrepancies

2. Assists subordinates during peak hours.

3. Conduces daily briefing.

4. Monitors guest registration cards ensuring that staffs adhere to the standard required and “Guest Profile” data key-in standard.

5. Checks and updates room status with Housekeeping on an on going daily basis.

6. Ensures cashiers check-out folios are correct, ensuring that the various types of vouchers are attached.

7. Ensures that the Lost Interface folio has been cleared daily.

8. Monitors all arriving guest through guest Arrival List ensuring that the rates, set-up, and guest requirements are all following-up.

9. Ensures the strict control of room & safety box keys.

10. Ensures that all guests are pre-registered.

11. Ensures the efficient operation of all Front Office departments at night

12. Ensures that the Log Book of all shifts are up-to-date and briefed to all staff.

13. Handles all Front Office filing system and ensure that all document are up-date.

14. Ensures proper flow and operational coordination of transporting check-in guest to their villas and departing guests to the Cashier for check-out.

15. Controls the VAT check are printed out after the folio is closed.

16. Ensures that all employees report for duty punctually wearing the correct uniform and name tag at all times.

17. Assist in the building of and efficient team of employees by taking and active interest in their welfare, safety, training and development.

18. Ensures that all employees have a complete understanding of, and adhere to the hotel’s policy and procedures.

19. Conducts training courses for new employees, and regular “refresher” courses for newly hired and existing employees as well as all trainees.

20. Ensures that all employees have been trained according to all Mini-SOP. Keep all record and summit to Training Department.

21. Ensures that all departmental reports and correspondence are completed punctually and accurately.

22. Evaluates staff performance when required.

23. Monitors staff attendance and staff scheduling and ensures that the manpower is match with the daily working load, base on daily activities.

24. Responds to any changes as dictated by the hotel.

Quyền lợi được hưởng

• Competitive salary

• Attractive benefits

• Accommodation, transportation, meals and uniforms provided

• General insurance provided for inpatient medical treatment

• Outpatient medical treatment claims

• Opportunity to attend various professional training courses

• Opportunity for promotion and transfer within the group

• Opportunity to experience at Hotels and Resorts belonged to Banyan Tree Group

Yêu cầu công việc

  • Prior experience in a similar role
  • Proficient in English communication
  • Capable of efficiently handling clerical tasks

Yêu cầu hồ sơ

Please send CV in English with recent updated photo to us or apply directly via Hoteljob

Like us on Facebook for more job opportunities at Laguna Vietnam https://www.facebook.com/tuyendunglaguna/

Facebook: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
75 Nguyễn Bỉnh Khiêm, Phường Đa Kao, Quận 1

Wink là sự trộn lẫn giữa truyền thống và hiện đại. Theo tầm nhìn của đối tác đầu tư Indochina Kajima, thương hiệu này được định vị trở thành khách sạn boutique đỉnh nhất Việt Nam. Hai nhà đầu tư tiên phong hợp lực để định nghĩa lại hạng sang mang giá cả phải chăng ở Việt Nam … và hơn thế nữa.

Điều khiến Wink trở nên không giống ai chính là đặc điểm hiện đại của thiết kế sang trọng thời thượng + sáng tạo, chức năng tiện nghi và các giá trị truyền thống của Việt Nam. Quá đỉnh!  Thêm vào đó, yếu tố cốt lõi tạo nên Wink là dịch vụ khách hàng chân phương và chân thành cũng như trải nghiệm khách hàng hơi bị chất. Dân tình đã phải ohh wow khi Wink ra mắt.

Những nghề phổ biến tại Wink Hotels

Bạn làm việc tại Wink Hotels? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Wink Hotels

Wink Hotels

Click để đánh giá