Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Assistant Manager, Mass Recruitment - Workforce Acquisition, SPX Express (HCM/HN)
NAM THANH
48 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
08/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
11/02/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
5 - 6 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description
- Strategic Planning: Develop and implement comprehensive recruitment strategies to identify, attract, and access the workforce based on the needs of the business.
- Performance Management: Analyze and interpret recruitment data to measure the success of hiring strategies, identify areas for improvement, and provide data-driven recommendations.
- Sourcing and Outreach: Utilize a variety of sourcing channels, including job boards, social media, recruitment events, referral programs, and partnerships, to reach and attract workforce.
- Hiring Process Management: Collaborate with hiring managers to streamline the recruitment process, ensuring efficient candidate selection and timely onboarding.
- Team Leadership: Manage and mentor a team of recruiters, providing guidance, training, and performance feedback to develop their skills and maximize their effectiveness.
- Project Management: Responsible for managing, monitoring, and executing projects related to recruitment or recruitment source development in order to drive performance and enhance operational efficiency.
- Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field. A master's degree is preferred.
- At least 5 years of experience in recruitment/HR. Functional knowledge in E-Logistics and substantial experience in recruiting blue-collar labor resources related to this industry will be an advantage
- Proficiency in data analysis, reporting, and using recruitment metrics to drive decision-making and continuous improvement.
- Excellent verbal and written communication skills, with the ability to effectively collaborate with hiring managers and stakeholders.
- Strong leadership skills in particular the ability to guide and coach team members
- Strong strategic thinking and problem-solving skills, good stakeholder management skills.
- Ability to communicate effectively in English, both verbal and written to communicate with various stakeholders
Khu vực
NAM THANH
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 51 Đào Duy Từ, Phường Hàng Buồm, Quận Hoàn Kiếm
Công ty cổ phần du lịch và xây dựng Nam Thanh là một trong những công ty Du lịch có uy tín hàng đầu tại Việt Nam. Công ty là đại lý cấp 1, tổng đại lý (in vé trực tiếp) của nhiều hãng hàng không như: Vietnam Airlines, Jetstar Pacific, Thai Airways, Thai Air Asia, Laos Airlines, China Air, China Southern Airlines, Korean Air, Bristist Airways, Quantas, Emirates, Air France, American Airlines, Cathay Pacific, Cebu Pacific, đại lý IATA và Hongkong Air...
Ngoài ra công ty chúng tôi còn là nhà tổ chức chuyên nghiệp các tour du lịch trong và ngoài nước.
Những nghề phổ biến tại NAM THANH
Bạn làm việc tại NAM THANH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
NAM THANH
Click để đánh giá