Kroll’s Compliance Consulting practice assists clients in setting up firms, obtaining their initial authorization or registration, and providing them with ongoing compliance advice to navigate the rapidly changing regulatory landscape.
At Kroll, your work will help deliver clarity to our clients’ most complex governance, risk, and transparency challenges. Apply now to join One team, One Kroll.
Responsibilities
- Supporting the management of a portfolio of clients regulated by regulators in Hong Kong, Singapore, the United States, and other global regulators.
- Providing support on the preparation of compliance manuals and other related regulatory policies and procedures
- Assisting in the setup of compliance infrastructure and ongoing compliance monitoring, including email reviews
- Assisting in conducting due diligence reviews
- Assisting the process of managing client’s use of research consultants and expert network providers, which may include sampling and chaperoning calls, identifying any regulatory risks and drafting call report summaries.
- Providing support on clients’ regulatory filing and reporting across Asia-Pacific
- Providing ad hoc regulatory compliance advice and creative solutions
- Drafting and developing compliance monitoring reports / compliance monitoring plans
- Managing regulatory filing and reporting schedules
- Proven experience in a regulatory / compliance role or audit role, focusing on the financial services industry.
- General understanding of compliance rules and regulations
- Ability to work on own initiative and as part of a team.
- Clear, logical thought processes, ability to make decisions and articulate these clearly
- Strong English, oral and written communication skills. Key component of what our team need and requirement to have good business Mandarin communication skill as well.
- Time management skills and ability to work within deadlines.
- Solution-driven and problem-solving attitude
- Broad understanding of the alternative asset management industry
Kroll is committed to equal opportunity and diversity, and recruits people based on merit.
Công ty Cổ phần Dược phẩm ECO (ECO Pharma) được thành lập năm 2008, hoạt động trong ba lĩnh vực chính là Nhập khẩu ủy thác và Phân phối thuốc, thực phẩm chức năng, Hệ thống nhà thuốc bán lẻ.
Hàng chục triệu khách hàng, hàng trăm bệnh viện, hàng ngàn nhà thuốc trên toàn quốc đã và đang tin dùng các thuốc đặc trị chất lượng, các sản phẩm chăm sóc sức khỏe cao cấp do ECO Pharma nhập khẩu và phân phối.
Các danh hiệu chúng tôi: Top 500 doanh nghiệp tư nhân lớn nhất Việt Nam 2014, vị trí thứ 7 Top 500 doanh nghiệp tăng trưởng nhất Việt Nam 2015, Doanh nghiệp văn hóa UNESCO; Hệ thống nhà thuốc trong nước đầu tiên đạt cả ba chứng nhận của Tổ chức Y tế Thế giới: WHO – GSP (thực hành tốt bảo quản thuốc), WHO – GDP (thực hành tốt phân phối thuốc), WHO – GPP (thực hành tốt nhà thuốc); Hệ thống quản lý chất lượng 9001:2008 do Tổ chức TUV (Đức) cấp và hàng loạt các giải thưởng, chứng nhận có giá trị khác.
Review ECO PHARMALIFE., JSC
Về công việc, HR trả lời cũng không đúng trọng tâm. Rút kết là thành lập 15 năm nhưng qui trình thì chưa xây dựng xong, không thấy được định hướng phát triển.(rv)