Mô tả công việc
Handle guest check-in including the processing of their reservations and rooming at the unit level.
Handle all guest requests during their stay. Act in a pleasant, courteous and cheerful way.
Handle all front desk cashiering duties. Must be prepared to work shifts.
Organise and implement guest programs/plans that anticipate and meet guest needs and interest.
Handle conduct of site inspections as required.
Act as a link between departments on operations and sales processes.
Support sales and marketing by providing relevant information including customer feedback and sales leads.
Manage individual portfolio assigned to maximize guest satisfaction.
Contribute to increase customer satisfaction level and the ratio of compliments against complaints.
Contribute to receive guest feedback forms to meet 20% of all departures.
Quyền lợi được hưởng
International and professional working environment
• Social insurance, unemployment insurance, health insurance
• Attractive salary and annual bonus
Yêu cầu công việc
• College graduate & above, preferably with major in Hospitality or related professional area.
• Ability to work independently, teamwork spirit, self-motivation & enthusiastic
• Good customer service skills, outgoing & friendly
• Well-groomed & paying attention to details, good work ethics
Yêu cầu hồ sơ
HR Office - Tòa nhà Fraser Suites Hanoi, 51 Xuân Diệu, Quảng An, Tây Hồ, Hà Nội
CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC TÂM DƯỢC được hình thành từ năm 2013, bắt đầu từ một ý nghĩ đem lại cho mọi người một sản phẩm dược chất lượng. Từ tâm niệm đúng người, đúng bệnh, đúng thuốc. Và hơn thế nữa, Công Ty Tâm Dược ngày càng phát triển và vươn lên.
Năm 2021 cột mốc quan trọng trong quá trình lịch sử của Tâm Dược. Công ty bước lên một tầm cao mới và khẳng định vị trí và thương hiệu sau 9 năm hành động và đồng hành cùng 20.000 khách hàng trên khắp cả nước.Quãng đường đó chính là thời gian để chúng tôi khẳng định lại cam kết của mình “Sản phẩm tốt là xương sống của mục tiêu “Chăm sức khoẻ - Xây hạnh phúc”.