- Build detailed user growth programs to drive both acquisition and retention for assigned projects, encompassing various levers such as marketing, promotions, product optimization
- Conduct market research and competitive analysis to identify growth opportunities, market trends, and customer needs;
- Utilize data analytics to optimize promotional programs and communication messages based on user behaviors, achieving cost reduction while increasing user growth, continuously optimize through sprints to reach set targets;
- Lead the execution of growth initiatives with a cross-disciplinary team of growth, marketing, product, tech, data…; ensuring alignment and secure the support needed to execute growth plans;
- Manage budget allocation between promo cost and media mix that best suits business objectives, across both in-app and external channels;
- Work closely with product team to provide user insights & business-led product development;
- Continuously monitor key performance indicators (KPIs) related to growth initiatives; provide regular reports, analysis and insights to support decision making.
- Hunger to drive action and impact;
- Strong intuition about user and product experience;
- Strong analytical skills; extensive experience in user research, insights search, and building marketing campaigns;
- At least 2-3 years of experience in relevant fields such as Growth, Product Marketing, Business Analytics or User Insights;
- Strong interpersonal skill; able to manage stakeholders and drive for results;
- Familiar with the Food Delivery/Ride-hailing/Ecommerce/Fintech market and able to draw on local nuances to design growth activities that are highly relevant to our users.
- Bachelor’s degree in Marketing, Data, Business or Finance.
Công ty Cổ phần FECON là công ty hoạt động trong lĩnh vực xây dựng công trình, trong đó tập trung vào chuyên ngành sâu là nền móng và công trình ngầm.
Thành lập ngày 18/6/2004 từ một nhóm các kỹ sư và chuyên gia đầu ngành về xử lý và thi công nền móng công trình, có tâm huyết với nghề, với sự năng động sáng tạo và kết hợp với đội ngũ công nhân lành nghề, hệ thống thiết bị đồng bộ với những công nghệ hiện đại, đến nay FECON đã trở thành một trong những công ty hàng đầu trong lĩnh vực nền móng công trình tại Việt Nam.
Lĩnh vực hoạt động sản xuất, kinh doanh chính của FECON tập trung vào các mảng chính:
Khảo sát địa chất, thí nghiệm nền móng
Nghiên cứu và phát triển (R&D), tư vấn địa kỹ thuật
Thiết kế, sản xuất và thi công xử lý nền đất yếu
Thiết kế, sản xuất cọc bê tông ly tâm dự ứng lực (PC/PHC) và thi công cọc
Cung ứng nhân lực
Cung cấp máy xây dựng
Đầu tư hạ tầng
Khai thác khoáng sản và cung cấp vật liệu xây dựng
Thi công công trình ngầm
Thi công đường và cảng