Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1. Building and implementing plans
- Setting up, implementing, and monitoring the execution of the operation and expense plan for the unit per year/ in each period as assigned.
- Proposing and implementing solutions to enhance operational efficiency and risk control for the unit.
2. Managing and executing operations of the unit as assigned
- Managing the service delivery to corporate and individual customers: seeking and introducing IVB’s products to customers; Receiving loan / credit granting requests from customers; Appraising credit granting/ disbursement proposals according to regulations; Monitoring and supervising the capital utilization status after loan disbursement
- Managing marketing organization and consulting transactions to customers: capital mobilization product, account management, payment services, card services, ATM, POS, remittance payments for customers, digital banking, foreign exchange activities,... and other service. Promoting and managing business for IVB’s customer segments:
+ Implementing programs to boost sales of IVB’s products and services.
+ Implementing sales promotion program for the sales team.
+ Developing and managing cooperative relationships with partners.
- Managing business activities for customer segments:
+ Managing, monitoring the implementation of business plans for customer segments at the unit.
+ Performing customer management, evaluation, and classification.
- Ensuring the quality and efficiency of business activities, compliance with relevant regulations and processes:
+ Credit granting:
- Proposing/ managing the credit granting to ensure efficiency and compliance with regulations.
- Timely detecting and preventing risks and fraud in credit files of customers.
- Coordinating with relevant units in handling problematic debt recovery/ overdue loan of customers at the unit.
+ Other products and services: marketing, customer management, customer care according to regulations.
- Building, protecting the reputation, and developing the brand image of IVB with customers, partners, and relevant agencies.
3. Human resources management
- Participating in selecting and training employees, building and developing a successor human resources team.
- Assigning tasks, setting targets, guiding, and evaluating the working performance for employees.
- Proposing personnel arrangement suitable with their capabilities.
- Organizing, managing, coordinating to implement other general administration and human resources tasks for all employees of the Unit within the scope of authorization.
4. Others
- Periodically/ ad-hoc reporting as required.
- Performing other tasks as assigned by Branch manager/ BOEs.
Yêu Cầu Công Việc
1. Knowledge, professional experience
- Graduated from University or above in Economics, Finance, Banking, Business Administration, or related fields.
- Legal knowledge related to banking operations, compliance control and anti-money laundering according to the Bank’s regulations.
- Knowledge of credit risk management and other operational risks, finance analysis, credit/ assets appraisal.
- Knowledge of IVB’s products and services.
- Minimum of 05 years’ experience in credit institutions with at least 02 years in equivalent management positions.
2. Skills
- Leadership and negotiation skills
- Problem solving and decision-making skills
- Business strategic management skills
- Sales, market and customer development skills
3. Other requirements
- English: at least from TOEIC 600.
- Male is preferable
- Matching with regulatory criteria for prevention of money laundering, terrorist financing, and financing of proliferation financing of weapons of mass destruction.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nam
- Độ tuổi: 35 - 44
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập năm 2003, GREENFEED là tập đoàn tích hợp toàn chuỗi thực phẩm sạch FEED – FARM – FOOD với sứ mệnh xây dựng các thương hiệu chất lượng, đáng tin cậy và không ngừng kiến tạo giá trị bền vững cho khách hàng và xã hội
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ bảo hiểm xã hội/bảo hiểm y tế/bảo hiểm thất nghiệp theo quy định nhà nước.
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn và sức khoẻ.
- Bảo hiểm 24h/24h
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2003, Thành lập Công ty TNHH GreenFeed và thành lập nhà máy thức ăn chăn nuôi đầu tiên tại KCN Lê Minh Xuân
- Giai đoạn 2004 - 2005, Ra mắt sản phẩm thức ăn chăn nuôi đầu tiên mang thương hiệu GreenFeed, ra mắt tinh heo Omega
- Giai đoạn 2005 - 2008, Xây dựng và vận hành nhà máy sản xuất thức ăn chăn nuôi tại Long An, Hưng Yên, Bình Định, Cambodia, Đồng Nai, Hà Nam, Myanmar và Vĩnh Long
- Năm 2009, Chuyển đổi sang Công ty Cổ phần GreenFeed Việt Nam
- Giai đoạn 2012 - 2016, Xây dựng và vận hành trại heo giống hạt nhân cụ kỵ, ông bà tại Đắk Nông và trại heo ông bà tại Bình Thuận và Hưng Yên
- Giai đoạn 2018 - 2019, Vận hành nhà máy giết mổ, chế biến thực phẩm DnF và cung cấp ra thị trường các sản phẩm thịt mát dưới thương hiệu G Kitchen
- Năm 2020, Công bố nhận diện thương hiệu mới - GreenFeed; với tầm nhìn trở thành thương hiệu hàng đầu trong toàn chuỗi thực phẩm trong và ngoài nước
- Năm 2021, Ra mắt thương hiệu thực phẩm thứ 3: WYN. Mở rộng quy mô kinh doanh các ngành. Triển khai các Dự án đa dạng hóa ngành nghề.
Mission
- Xây dựng các thương hiệu chất lượng, đáng tin cậy và không ngừng kiến tạo giá trị bền vững cho khách hàng và xã hội.
Review CÔNG TY CỔ PHẦN GREENFEED VIỆT NAM
Môi trường công ty thân thiện, lãnh đạo gần gũi
Công việc kéo dài vì hình thức, hệ thống CNTT kém và thái độ HR hống hách
Công ty tích cực tham gia hoạt động cộng đồng và có chính sách phúc lợi rõ ràng