Mô tả công việc
DUTIES AND RESPONSIBILTIES
1. Assist in producing, implementing and monitoring action plans to ensure Revenue Plan objective are achieved.
2. Maintain contact with planners, corporate accounts, incentive buyers, airlines and wholesalers, through personal sales calls, telephone contacts and written communications.
3. Create and implement special programmers to achieve greater productivity through: increasing average rate/ increasing occupancy/ increasing business volume during difficult periods/ increasing local food and beverage banqueting sales.
4. Oversee the selling and servicing of group business.
5. Do research on competition.
6. Meet with guests from major producers / organizers of big events staying in the hotel to ensure customer satisfaction.
7. Establish and continuously update mailing lists.
8. Develop and execute sales and marketing strategies for seeking account and targeting new customers and new sales opportunities, initiate action plan to approach and develop sales for the hotel.
9. Develop and maintain database of major markets, trace files for direct contact and/or mailings.
10. Maximize revenue by upselling packages and creative food and beverage.
11. Collect information/ requests from guests and keep the team updated for revision of sales contracts and Banquet Event Orders.
12. Coordinate Banquet Operations team and Banquet Kitchen to ensure service is fully delivered to guests of wedding events or conventions.
13. Build and strengthen relationships with existing and new customers to enable future bookings. Activities include sales calls, entertainment, etc.
14. Maintain close liaison with other departments to ensure the productive departmental performance and budget.
15. Work collaboratively with off-company sales channels (e.g., Event Booking Center, Market Sales, Strategic Accounts) to ensure sales efforts are coordinated, complementary and not duplicative.
16. Present products and show the guests around the venues upon request.
17. Maintain a comprehensive, current and guest focused set of departmental standard and procedure to oversee their implementation.
18. Prepare detailed introduction induction program for new staff.
19. Coach, counsel staff and provide constructive feedback to enhance performance.
20. Perform any other related tasks or duties assigned by Director of Convention and by Management.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS
1. At least 5 years as a Security Supervisor at a scalable four or five star hotel/ resort.
2. College diploma in any related discipline, experience with national defense/army preferred.
3. Leadership and management skills.
4. Solid experience with planning for emergencies, handling disturbances and investigating related security cases.
5. Abilities of taking initiative, leadership, problem solving, decision making, prioritizing, delegating, training and developing subordinates, producing results, (results-oriented) and goal setting.
6. Good command of English.
Yêu cầu hồ sơ
Thành lập năm 2003, GREENFEED là tập đoàn tích hợp toàn chuỗi thực phẩm sạch FEED – FARM – FOOD với sứ mệnh xây dựng các thương hiệu chất lượng, đáng tin cậy và không ngừng kiến tạo giá trị bền vững cho khách hàng và xã hội
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ bảo hiểm xã hội/bảo hiểm y tế/bảo hiểm thất nghiệp theo quy định nhà nước.
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn và sức khoẻ.
- Bảo hiểm 24h/24h
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2003, Thành lập Công ty TNHH GreenFeed và thành lập nhà máy thức ăn chăn nuôi đầu tiên tại KCN Lê Minh Xuân
- Giai đoạn 2004 - 2005, Ra mắt sản phẩm thức ăn chăn nuôi đầu tiên mang thương hiệu GreenFeed, ra mắt tinh heo Omega
- Giai đoạn 2005 - 2008, Xây dựng và vận hành nhà máy sản xuất thức ăn chăn nuôi tại Long An, Hưng Yên, Bình Định, Cambodia, Đồng Nai, Hà Nam, Myanmar và Vĩnh Long
- Năm 2009, Chuyển đổi sang Công ty Cổ phần GreenFeed Việt Nam
- Giai đoạn 2012 - 2016, Xây dựng và vận hành trại heo giống hạt nhân cụ kỵ, ông bà tại Đắk Nông và trại heo ông bà tại Bình Thuận và Hưng Yên
- Giai đoạn 2018 - 2019, Vận hành nhà máy giết mổ, chế biến thực phẩm DnF và cung cấp ra thị trường các sản phẩm thịt mát dưới thương hiệu G Kitchen
- Năm 2020, Công bố nhận diện thương hiệu mới - GreenFeed; với tầm nhìn trở thành thương hiệu hàng đầu trong toàn chuỗi thực phẩm trong và ngoài nước
- Năm 2021, Ra mắt thương hiệu thực phẩm thứ 3: WYN. Mở rộng quy mô kinh doanh các ngành. Triển khai các Dự án đa dạng hóa ngành nghề.
Mission
- Xây dựng các thương hiệu chất lượng, đáng tin cậy và không ngừng kiến tạo giá trị bền vững cho khách hàng và xã hội.
Review CÔNG TY CỔ PHẦN GREENFEED VIỆT NAM
Môi trường công ty thân thiện, lãnh đạo gần gũi
Công việc kéo dài vì hình thức, hệ thống CNTT kém và thái độ HR hống hách
Công ty tích cực tham gia hoạt động cộng đồng và có chính sách phúc lợi rõ ràng