Mô tả công việc
About the job Moderation QA
Gear Inc. is seeking a QA (Quality Assurance) Officer for our Moderation teams on a full-time basis. The ideal candidate will ensure all content follows the guidelines of our platforms by managing sensitive content and responding to law enforcement requests.
Responsibility
- Review, evaluate and make decisions on flagged content to ensure compliance with company policies and legal standards.
- Analyze data and generate reports on non-conformance issues; submit them to the governments reporting system using standardized templates.
- Maintain accurate records of reported content for tracking and compliance purposes.
- Process law enforcement requests efficiently, leveraging predefined templates, and ensure timely responses based on urgency and legal requirements.
Yêu cầu công việc
- Good English communication skills since this is a client-facing role.
- French proficiency will be a plus, but not a requirement.
- Prior experience as a Quality Analyst (especially in the BPO industry) is preferable.
- Having content-moderation-related skills is a must;
- Prior experience in processing law enforcement requests for the platforms is a big plus but not required.
- Be detail-oriented with strong analytical skills;
- Proficient skills with MS Office and Google Drive;
- Tools: Familiarity with Zendesk, Cinder, Amplitude, and reporting platforms (such as PHAROS) is preferred but not required.
- Personal traits and self-management skills are required to manage unique risks and a fast-paced work environment within the Content Moderation industry. Candidates may potentially be exposed to harmful content.
Quyền lợi được hưởng
1. Salary and Benefits
- Attractive salary and benefits and annual performance review;
- Premium Healthcare and Mental Health Care service for you, 100% covered by the company;
- Extra bonus per personal events (Wedding, Funeral, Hospitalization, Newborn baby) and a very cute baby box for staff who are going to welcome a new baby angel to the world;
- Annual health check, annual flu vaccination;
- Fantastic internal events;
- Paid leave (12 days/year).
2. Working Environment
- We work 40 hours per week;
- International, fun and professional working environment;
- Modern hardware provided by the company (laptop, monitor, etc.);
- Free drinks (coffee, tea, etc.);
- English working environment;
- Training and career development opportunities.
Working Hour: 9AM - 6PM, Monday - Friday. (Able to work on holidays is preferable)
CMC Telecom là doanh nghiệp hạ tầng viễn thông duy nhất của Việt Nam có cổ đông nước ngoài, tậpđoàn TIME dotCom, tập đoàn viễn thông Top2 Malaysia.
CMC Telecom sở hữu mạng đường trục CVCS (Cross Vietnam Cable System), tuyến cáp Việt Nam đầu tiên kết nối xuyên Đông Nam Á, kết nối trực tiếp với hạ tầng mạng viễn thông A-Grid, kết nối trực tiếp với 05 tuyến cáp quang biển quốc tế AAE1, APG, A-Grid, Unity và Faster. CMC Telecom sở hữu 03 Data Center tiêu chuẩn Tier III và là Data Center duy nhất tại Việt Nam sở hữu chứng chỉ bảo mật PCI – DSS, tiêu chuẩn an ninh thông tin bắt buộc phải có đối với các doanh nghiệp lưu trữ thẻ thanh toán.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC (CMC Telecom) được thành lập năm 2008
Mission
Sau 10 năm phát triển, CMC Telecom được ICTNews và Hiệp hội Internet Việt Nam vinh doanh là 1 trong 5 doanh nghiệp viễn thông có ảnh hưởng lớn nhất tới Internet Việt Nam trong 1 thập kỷ (2007-2017)
Review CMC Telecom
Công ty tốt nhé, đãi ngộ tốt, tuy hay nợ đối tác nhưng vẫn trả full lương cho nhân viên (Fb)
Nơi làm việc hòa đồng , thân thiện
Mức thu nhập theo năng lực lao động. Đồng nghiệp hoà đồng