Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Stock & Sales Management:
-
To ensure an effective replenishment and complete orders in line with the company guidelines.
-
To demonstrate understanding of commercial tools to be able to support the Store Director
-
To drive sales to improve store performance and to support the Country Manager to reach budget.
-
To be aware of what is new in the delivery, what is expected on the next one and to manage the product available in the shop floor and stockroom accordingly.
-
Responsible for the stockrooms organization.
-
Responsible for Online storage in store and its organization.
-
To guarantee visual merchandising standards across the store.
-
To be responsible for the RFID and it’s devices.
Product/Commercial/Visual Management:
-
Ensure shop floor layout and new lines are merchandised according to according to/follow the Company guidelines/ operational policies and procedures.
-
Analyze daily business information & data and reacts to it accordingly.
-
Be in charge of planning the commercial and visual activity of the store in a daily/ weekly/ seasonal manner.
-
Work alongside the management team to ensure that the best RFID (Radio Frequency Identification) practice is in place at all times.
-
Control product level in the store.
Customer Service:
-
To follow the requirement of customer service consistently and drive the team to ensure that these requirement are maintained across the store.
-
To ensure a high level of customer service is offered in the store leading by example.
-
Drive, monitor and support customer service action plans.
-
To solve and manage customer issues as they arise and thrive for Customer satisfaction.
-
To understand and reinforce the company return policy.
-
To train the team in providing excellent customer service and follow up the requirements consistently.
Store Procedures:
-
To manage and oversee the complete of delivery process across the assigned stores and to react to unexpected circumstances when necessary.
-
To participate in the planning and manage the process of the stock take and sales preparation.
-
To support the Store Director in completing the Security Checklist and the General Services Guide and to ensure that all security procedures are followed in the store.
-
To support the Store Director to comply with the Health & Safety policy and responsibilities.
People Management:
-
To deliver exceptional customer service and drive the team to ensure that minimums are maintained across the store.
-
To be responsible for the training of the delivery and stockroom teams.
-
To prepare monthly rotas, daily planners and holidays according to business needs.
-
To coordinate the Management Meetings and encourage staff participation.
-
To be involved in the recruitment process in the store.
-
To support the Store Director in implementing the Company policies & effective hours management.
Health & Safety:
-
Ensure good housekeeping is maintained throughout all areas in the store and to communicate with the senior management team in case an incident happens.
-
Be aware of the risks employees and customers are exposed to and to be aware of safe work practices and company procedures to overcome them.
-
To know who the appointed First Aiders are in the store and to understand and promote the role of Health & Safety Champion.
Yêu cầu công việc
-
At least 1 year of experience in fashion retail chains (Big brands) at the same role/position
-
Or candidates with over 1 year of store management experience, and English proficiency, in Food and Beverage or Hospitality chains.
-
Strong communication, problem-solving, and team management skills.
-
Passion for fashion.
Quyền lợi được hưởng
-
Be trained in a professional environment.
-
Opportunities to develop career path in fashion retail.
-
Monthly commission bonus.
-
Annual performance bonus.
-
Employee Discount.
-
Parking Allowance.
-
13th month salary.
-
12 annual leave/year.
-
Social insurance.
TokyoLife là thương hiệu quốc tế kinh doanh đa thương hiệu. TokyoLife được ra đời trên cơ sở hợp tác quốc tế giữa Format và Will Japan International với ý tưởng mang đến cơ hội trải nghiệm những sản phẩm THÔNG MINH, tiện dụng, thời trang, công nghệ tốt nhất tới người tiêu dùng khắp nơi trên thế giới. Công ty cổ phần IntelLife giới thiệu phong cách tiêu dùng văn minh thông qua hệ thống cửa hàng được trải dài trên toàn quốc.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 05/01/2018
Mission
Tới năm 2025, TokyoLife trở thành công ty sản xuất và bán lẻ uy tín, cung cấp ra thị trường các sản phẩm - dịch vụ chất lượng, vượt mong đợi của khách hàng, phục vụ và làm hài lòng 10 triệu khách hàng Việt Nam.
Với giải pháp quyết liệt và giảm thiểu túi nhựa, cùng với những nỗ lực trong công cuộc tạo việc làm bền vững cho tầng lớp người yếu thế trong xã hội, cụ thể là người khuyết tật, TokyoLife đã vinh dự nhận giải thưởng Én Xanh 2019. Cuộc thi Én Xanh 2019, do Phòng Thương mại và Công nghiệp Việt Nam (VCCI), Trung tâm hỗ trợ sáng kiến phục vụ cộng đồng (CSIP), Liên hiệp các hội khoa học và Kỹ thuật Việt Nam (VUSTA) và Chương trình Phát triển Liên Hợp Quốc (UNDP) cùng tổ chức, để tìm kiếm và tôn vinh các doanh nghiệp có sáng kiến kinh doanh vì cộng đồng và góp phần giải quyết các vấn đề xã hội.
Với quan điểm “không chỉ tặng cần câu mà còn tạo ra hồ câu vui vẻ để người khuyết tật có thể tự mình câu cá”, TokyoLife đã tiên phong trong việc xây dựng mô hình việc làm bền vững và mang tính đa dạng cao cho người khuyết tật tại Việt Nam. Đến 2023, TokyoLife đã tạo việc làm cho hơn 200 người khuyết tật, góp phần đóng góp tích cực cho xã hội và mang lại cuộc sống tốt đẹp hơn cho cộng đồng người khuyết tật.
Review IntelLife - TokyoLife
Môi trường làm việc sạch sẽ, công việc vất vả
Môi trường làm việc sạch sẽ nhưng lương thấp, việc nhiều
Tokyolife lương cao phết, mọi người tạo điều kiện cho nhân viên up lên vị trí cao hơn(Fb)