Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN KINH DOANH F88

Tìm thấy 17 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN KINH DOANH F88
Customer Services and Payment Reconciliation Specialist
CÔNG TY CỔ PHẦN KINH DOANH F88
4.0
3 đánh giá 173 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

The Purpose of Your Role:

Our service allows doctors and health professionals to make their processes more efficient and productive, to improve the customer experience and strengthen partnerships. We make it easy for patients to gain access to health services through online appointment scheduling, video consultation hours and the digital creation of prescriptions. Then, patients can purchase health support products and goods from E-commerce partners.

A Customer Services for Care/Commerce platform is responsible for our customer satisfaction (Hospitals, Healthcare Clinics, Doctors, Experts or Patients) with the high UX platform & Patient 5 Star Service Standard.

As an externally facing team member you are central to bringing the Hello Health Group Vision and Mission to life, acting as a role model for the company values to inspire the highest level of commitment to the company’s vision, mission, purpose, and commercial ambitions, in alignment with Hello Health Group strategy.

The CS will report to a Line Manager and abide by guidelines, receive training & execute processes to ensure delivery of great customer service across the board.

Your Key Responsibilities:

  • Be the key customer point of contact for queries relating to the platform, technology and customer experience. Developing and maintaining strong relationships with all customers.

  • Payment reconciliation, request payment/invoice issuance or revenue collection on time as SOP requirement and administation Contract s’ status (delivery to partners, signing process, storage status);

  • Follow up and ensure a timeline to deliver articles reviews, booking care, and orders on time.

  • Work internally across teams such as marketing, content & product to ensure your customers have a great experience and find success through using the Care platform.

  • Actively respond to customer support requests daily and work with SOPs, processes and best practices to constantly improve performance and customer satisfaction. Working to minimise customer churn.

  • Collect, consolidate and communicate customer feedback internally to enable improvements to the product, service suite & value proposition presented to partners.

Key Performance Indicators:

  • Customer Satisfaction (NPS).

  • Manage and solve Customers Service channels on time with 5 Star Service Standard

  • Payment reconciliation on time as SOP requirement

Yêu Cầu Công Việc

Who We Want

  • 1-2 years of Customer Services management experience, healthcare space’s knowledge and working with Clinics/Doctors experience is preferred. 

  • Excellent emotional intelligence with strong problem solving skills. The ability to understand, listen & empathise with customers to be able to translate their problems into solutions in a timely and efficient manner.

  • Experience working closely with B2B customers for technology products & in the healthcare space is a plus. All experience that is customer facing is of value though.

  • Good speaking and writing skills in English

  • High level of professionalism and diligence

  • Able to reach across cultural and social boundaries to bring teams together

  • Work efficiently and have a proven ability to meet deadlines

Key Performance Indicators:

  • Customer Satisfaction (NPS). 

  • Manage and solve Customers Service channels on time with 5 Star Service Standard

  • Payment reconciliation on time as SOP requirement

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN KINH DOANH F88
CÔNG TY CỔ PHẦN KINH DOANH F88 Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

F88 thành lập năm 2013, với mong muốn thay đổi cách tiếp cận tài chính, giúp người dân có cuộc sống tốt đẹp hơn bằng việc cung cấp dịch vụ nhanh chóng - dễ dàng - minh bạch.

Coi Khách hàng là trọng tâm, F88 luôn đặt sự hài lòng của Khách hàng là ưu tiên số 1 trong mọi suy nghĩ và hành động mang tới dịch vụ tiện ích tài chính tốt nhất và đáp ứng mọi nhu cầu tài chính của các đối tượng khách hàng.

F88 không chỉ cung cấp dịch vụ cho vay siêu nhanh bằng ô tô/đăng ký ô tô, xe máy/đăng ký xe máy, điện thoại, laptop... mà còn cung cấp nhiều dịch vụ tiện ích tài chính khác như Bảo hiểm, chuyển tiền, chi hộ, thu hộ tiền điện, nước, internet…

Với lợi thế nguồn vốn lớn từ sự đầu tư của các quỹ đầu tư tài chính uy tín trên thế giới như Mekong Capital và Granite Oak, F88 là địa chỉ tin cậy được hầu hết các đối tượng khách hàng lựa chọn để tiếp cận tài chính siêu nhanh - siêu dễ - siêu khủng khi có nhu cầu vay tiền thông qua hệ thống phòng giao dịch trên toàn quốc.

Hướng tới năm 2023, F88 là tập đoàn cung cấp dịch vụ tài chính số 1 Việt Nam, sở hữu 1000 phòng giao dịch trên 63 tỉnh thành phố lớn trên toàn quốc.

Chính sách bảo hiểm

  • BHXH + chế độ bảo hiểm sức khỏe đặc biệt dành cho nhân viên (F88 Care)

Các hoạt động ngoại khóa

  • Cơ hội tham gia gắn kết với tập thể thông qua các hoạt động văn hóa sôi động: Teambuilding, Tất niên, 8/3, 20/10, Giáng sinh…

Lịch sử thành lập

  • Ngày hoạt động: 30/06/2016

Mission

  • Từ những ngày đầu F88 luôn định hướng "Con người là trọng tâm" trong sự phát triển của tổ chức, nên mọi hoạt động của F88 đều hướng đến từng thành viên cũng như mong muốn mang đến chất lượng dịch vụ tốt nhất cho mỗi khách hàng. "Làm sao để tất cả các thành viên sống trong tổ chức F88 luôn có được môi trường làm việc hạnh phúc nhất" là định hướng mà chúng ta xây dựng.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN KINH DOANH F88

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN KINH DOANH F88? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN KINH DOANH F88

CÔNG TY CỔ PHẦN KINH DOANH F88

Click để đánh giá