Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Analyze market situation, market trend, trade area, potential customers’ behavior
- Understand current business performance (by analyzing historical data)
- Contribute & Develop MKT (promotional) programs monthly/ quarterly/ occasionally (sales-driven marketing) for all channels: offline & online
- (social platforms, e-com, delivery platforms, …)
- Work with internal MKT members to prepare & launch programs (communication, design, POSMs, …)
- Follow-up team members & help/ guide them:
▪ To work with internal departments to get well alignment & roll-out on-time, in-full (Operations, IT, Finance, Supply Chain (POSMs), …)
▪ To extend partnerships & build landlords’ relationship to enhance brand awareness & drive traffic
- Manage & track MKT programs’ performance weekly/ monthly & revise if needed to meet business objectives
- Do post-evaluation reports
- Others scopes of work assigned by line manager
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s Degree in Marketing, Business Administration or relevant
- 03 years-experience in Trade Marketing, Sales-driven Marketing or Overall Marketing
- Background experience in F&B, Retail, FMCG is a priority
- Good at data/ market analysis, multi-tasking, communication & negotiation.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: 21 - 28
- Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Lamer tự hào là nhãn hàng thời trang công sở tiên phong ở phân khúc trung cấp. Tận dụng thế mạnh về sản xuất, Lamer đã mở rộng hệ thống bán lẻ với 40 điểm bán Bắc Trung Nam với 4 nhãn hàng: Lamer, Vien Tran, She back, LeH. Với đội ngũ sản xuất dày dặn kinh nghiệm, đội ngũ kinh doanh trẻ và không ngừng sáng tạo, chúng tôi tham vọng chung tay cùng các nhãn hàng Việt thay đổi bộ mặt ngành dệt may Việt Nam, đưa đến những sản phẩm tốt nhất với mức giá cạnh tranh nhất.