Mô tả công việc
Trade area map: Understanding and mapping the traffic generators of each trade area.
Perform other tasks assigned by Marketing management team.
Managing and monitoring all Marketing POSM at stores
Create and manage marketing plans for critical stores.
Train and develop store marketing supervisors to enhance their skills and ensure alignment with marketing strategies.
Working closely with Marketing team overhead to execute nationwide promotions, and campaigns launching.
Plan and execute new store opening campaign in terms of promotion, activities aiming to drive awareness, store traffic & sales.
Planning and executing marketing activities, promotion, and activation, including proposal development, demand forecasting, POSMs production, budget management, promotion announcements, training documents, and promotion setting- up with Finance/IT to ensure the successful implementation and monitoring programs which happened within trade area.
Yêu cầu công việc
University Bachelors Degree, preferably with marketing focus.
Experience:
• At least 2 years of relevant working experience in FMCG/F&B/Retail Industry
• Excellent written and verbal skills in English is a plus.
• Prefer Operation experience/Retail desirable.
Quyền lợi
12 days annual leave
Learning & Training opportunity
PJICO Healthcare extra
13th month salary + KPI bonus
Engagement Activities
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-24 02:55:03
Lamer tự hào là nhãn hàng thời trang công sở tiên phong ở phân khúc trung cấp. Tận dụng thế mạnh về sản xuất, Lamer đã mở rộng hệ thống bán lẻ với 40 điểm bán Bắc Trung Nam với 4 nhãn hàng: Lamer, Vien Tran, She back, LeH. Với đội ngũ sản xuất dày dặn kinh nghiệm, đội ngũ kinh doanh trẻ và không ngừng sáng tạo, chúng tôi tham vọng chung tay cùng các nhãn hàng Việt thay đổi bộ mặt ngành dệt may Việt Nam, đưa đến những sản phẩm tốt nhất với mức giá cạnh tranh nhất.