Mô tả công việc
Overseeing the customer services teams
Training and managing Customer Service Assistants and Representatives
On-boarding and training new employees
Setting customer satisfaction targets and working with the team to meet targets consistently
Interacting with customers daily by answering their questions and directing them to the appropriate service for their needs
Creating customer loyalty programs to increase revenue and improve client retention
Establishing customer service policies and procedures
Staying updated on developments in the customer services field
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Attractive service charge
- Support 2 meals during the working shift
- Annual leave days, public holidays leave
- Yearly outing trips
- Luxury hotel in Hanoi
- Be part of a Dynamic team
- Best Benefit Scheme
Yêu cầu công việc
Hospitality Management or University Degree
At least 3 years experience at same position in Luxury & upscale Hotel
English proficiency, 3rd language is a plus
Dynamic leadership and engaging personality
Yêu cầu hồ sơ
Apply by Hoteljob.vn or submit application to REY Hotel
Phone number: 0963139086
Address: 14 P. Lý Nam Đế, Hàng Mã, Hoàn Kiếm, Hà Nội
Mac USA – được xếp hạng A+ từ Hiệp hội BBB Hoa Kỳ, đó là niềm tự hào và động lực của chúng tôi!. Có rất nhiều cách để tìm kiếm khách hàng và chăm sóc họ. Vậy đâu là hướng đi hiệu quả và phù hợp nhất cho doanh nghiệp của Quý vị? Chúng tôi đã giúp hàng ngàn khách hàng tìm ra giải pháp tối ưu, trở thành những người có tầm nhìn xa, mang lại những giá trị bền vững thông qua việc phục vụ thật trách nhiệm. Và sứ mệnh ấy vẫn đang lớn lên mỗi ngày! Mac Marketing cung cấp giải pháp toàn diện giúp Quý vị quản lý dễ dàng danh tiếng, tìm kiếm khách hàng mới, đồng thời chăm sóc họ thật chu đáo!