Việc làm May Minh Anh Kim Liên

Cập nhật 23/08/2024 11:50
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần may Minh Anh Kim Liên
Assistant Purchasing Manager
May Minh Anh Kim Liên
43 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 10/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Laptop
  • Phụ cấp
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

The Assistant to the Purchasing Manager plays a vital role in supporting procurement processes, ensuring price competitiveness, and managing supplier relationships. This position requires a hands-on approach to monitoring pricing, maintaining supplier contracts, ensuring compliance with company standards, and optimizing procurement workflows. The Assistant works closely with internal teams and external suppliers to ensure efficient purchasing operations aligned with organizational goals.

  • Procurement Process Management: Assist in developing and implementing standardized procurement processes, ensuring smooth operations from order placement to delivery. Maintain process documentation and seek opportunities for improvement.
  • Price Monitoring & Cost Control: Continuously monitor market trends and price fluctuations for materials and products. Assist in gathering and analyzing data to ensure that the company obtains the best possible prices from suppliers. Provide regular reports on price changes and cost-saving opportunities.
  • Supplier Relationship Management (SRM): To lead Supplier Relationship Account by developing, evaluating, and with a continuous improvement approach to the Vendors as responsible for Direct Materials (Raw materials)
  • Contract Management: Assist in drafting, reviewing, and managing supplier contracts. Ensure that all contracts are up-to-date and reflect the terms and conditions agreed upon during negotiations. Monitor contract compliance and ensure alignment with company procurement policies.
  • Compliance and Risk Management: Ensure that all procurement activities comply with internal policies and external regulations (legal, financial, and ethical). Maintain documentation for audits and compliance reviews. Assist in identifying and mitigating procurement-related risks, such as price volatility or supplier reliability issues.
  • Order Tracking & Reporting: Oversee the creation, tracking, and completion of purchase orders. Provide regular updates to the Purchasing Manager on order status, supplier performance, and any potential delays. Maintain accurate and timely procurement records.
  • Cross-functional Collaboration: Work closely with the finance, legal, and quality assurance teams to ensure that procurement activities align with organizational goals and legal standards.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree in Business Administration, Supply Chain Management, or a related field (preferred).
  • 3+ years of experience in Procurement processes, specially on direct categories
  • Proficiency in Microsoft Office Suite (Excel, Word, PowerPoint) and experience with procurement software is a plus (SAP)
  • Ability to work in a fast-paced environment and prioritize tasks effectively.
  • Knowledge of supply chain management and procurement processes.
  • Procurement skills: Category management background, Supplier Relationship Management (SRM), Negotiation knowledge
  • Strong negotiation and vendor management skills.
  • Analytical mindset with the ability to conduct cost analysis.
  • Multitasking and ability to manage multiple orders and deadlines
  • Excellent communication and interpersonal skills.
  • Strong organizational and time management skills.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần may Minh Anh Kim Liên
May Minh Anh Kim Liên Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
KCN Bắc Vinh -Đối diện 334 Đặng Thai Mai, TP Vinh

Công ty CP May MInh Anh Kim Liên, trực thuộc Tập đoàn MIAN. 

MAKL thành lập năm 2009 và hoạt động trong lĩnh vực may mặc xuất khẩu với quy mô 3000 lao động. Ngoài ra công ty còn có định hướng phát triển mở rộng hơn nữa trong thời gian tới với những dự án mới đang ấp ủ.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2009

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

 

Những nghề phổ biến tại May Minh Anh Kim Liên

Bạn làm việc tại May Minh Anh Kim Liên? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo May Minh Anh Kim Liên

May Minh Anh Kim Liên

Click để đánh giá