1.Manpower management (20%):
- Plan manpower schedule. Ensure sufficient manpower during of operation and get work performance.
- Be responsible for Group Leader(s) and General Staff's performance.
- Take part in recruitment & selection activities for Division's staffing.
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.
- Identify potential staff for succession planning purposes.
- Build and promote team work spirit.
- Recheck ensure a reasonable arrangement of shifts for opening, closing store, balancing.
2.Human Resources management (20%):
- Check and ensure recruitment of store run smoothly.
- Complete report timely.
3.Cost and equipment management (30%):
- Controlling the use of expenses, comparing with the same period and the previous month.
- Find the cause if there is a cost related problem.
- Find solutions to use reasonable costs.
- Keep track of licenses and certificates so they don't expire.
- Timely grasp the situation of machinery damage to quickly handle and track the progress and repair history of each machine.
- Ensure safe facilities for customers and employee.
- Prepare stationary & support monthly stock take and bio-yearly stock take as the company rules.
4.Accounting management (20%):
- Make sure the store's accounting department complies with the regulations on cash, vouchers, sold tape management.
- Control the collection of COD, deposit, excess money of cashiers, do not let the situation of loss happen.
- Complete report timely.
5. Other tasks (10%):
- Opening & closing Store.
- Be on duty and act as Store Manager when as Store Manager not present at work .
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager.Yêu Cầu Công Việc
1.College/ University degree
2. At least 03 years related experience in related to merchandise manegement and 01 year experience in managing a team
3. High pressure
4. Detail oriented and be able to handle multi-tasks
5. Abilities to use Computer, Office programs and Database
6. Be able to work at shift & on Public holidaysLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Nệm Thuần Việt xây dựng thương hiệu dựa trên nền tảng của sự uy tín và niềm tin từ phía khách hàng. Trong suốt những năm đi vào hoạt động và phát triển, toàn bộ sản phẩm của công ty Nệm Thuần Việt luôn đạt được tiêu chuẩn chất lượng sản phẩm của Hàn Quốc và Tiêu chuẩn Quản lý chất lượng Quốc tế ISO 9001 – 2015. Các sản phẩm Nệm cao su cho đến Gối cao su đều đạt được độ bền chắc và an toàn tuyệt đối.
Từ khâu chọn lọc nguyên liệu đến khi đưa vào nhà máy sản xuất và phân phối đến tay người tiêu dùng là cả một quá trình theo dõi tận tâm. Để làm được điều đó, Nệm Thuần Việt chú trọng đào tạo từng công nhân viên, cán bộ kỹ thuật viên cho đến các nhân viên bộ phận khách hàng. Đây cũng là cốt lõi cho sự phát triển lâu dài, giảm thiểu những sai sót trong quá trình sản xuất, đẩy nhanh tiến độ.
Nệm Thuần Việt mong muốn lan tỏa sản phẩm tốt vì sức khỏe đến với mọi người, mọi nhà. Chúng tôi không chỉ tập trung phát triển bán hàng trực tiếp tại cửa hàng đại lý mà còn đẩy mạnh các chiến dịch kinh doanh Online nhằm tiếp cận đa dạng khách hàng ở mọi nơi trên đất nước và còn thúc đẩy nhanh chóng – tiện lợi quá trình chọn lựa, đặt mua sản phẩm, thích hợp với cuộc sống hiện đại và luôn bận rộn như hiện nay. Nệm Thuần Việt lắng nghe nhu cầu sử dụng và tiếp nhận những phản hồi từ phía khách hàng để ngày càng tiến xa hơn, mang giấc ngủ hoàn hảo đến cho mọi gia đình.