Mô tả công việc
Customer Support:
Provide accurate, valid, and complete information by using the right methods/tools.
Respond promptly to customer inquiries via email, chat, and social media.
Resolve product or service problems by clarifying the customer&039;s complaint, determining the cause, selecting and explaining the best solution, expediting correction or adjustment, and following up to ensure resolution.
Check outside orders, process and follow with company’s providers.
Make sure the quality/ quantity / price of products when dealing with providers.
Find new providers and Follow carefully with providers to make sure quality when delivering and solve problem ASAP.
Customer Relationship Management:
Maintain a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times.
Keep records of customer interactions, process customer accounts, and file documents.
Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication.
Market Insight:
Stay updated with product knowledge and changes in company policies to ensure accurate communication with customers.
Gather customer feedback and share insights with the product and marketing teams.
Yêu cầu công việc
Skills in listening, problem- solving conflict handling.
High collaboration with all departments, open- minded & flexible align the process with counterparts from other functions.
Proactive attitude, hardworking, methodical and very structured, able to work both independently and within a team.
Minimum of 1- 2 years of experience in the relevant field. Experience in branding is an advantage.
Bachelor’s Degree.
Written and english communication is a mandatory·
Quyền lợi
Other benefits as company’s regulation
Entitled to Vietnamese national and public holidays according to the labor code
Bonus and commission based on KPI performance.
Parking allowance
Birthday welfare
Paid Annual leave
Team building activities and social events (company trips, charity trip, New Year’s party, kickoff party, team building, lucky money)
Social health insurance
13 month salary
Competitive Salary (to be discussed more in the interview)
A focus on personal and professional growth,
Sales commission volume- based.
Professional and dynamic working
A chance to develop working practices and knowledge base with foreign managers.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-22 23:20:02
Gia nhập thị trường Phát hành phim & Hệ thống cụm rạp chiếu phim từ năm 2003 và được tư vấn thiết kế, lắp đặt bởi các chuyên gia hàng đầu, Công ty Cổ phẩn Phim Thiên Ngân (Galaxy Studio) luôn nỗ lực tuyển chọn, giữ chân những Nhân viên và Quản lý xuất sắc nhất trên thị trường lao động, đồng thời tạo điều kiện thuận lợi giúp cho mỗi nhân viên hoàn thành tốt nhất công việc để đạt được lộ trình thăng tiến sự nghiệp. Không dừng lại ở đó, để đảm bảo một môi trường làm việc năng động, sáng tạo, chuyên nghiệp và thỏa sức đam mê với nghề, Galaxy Studio luôn cung cấp chế độ đào tạo và phát triển cho tất cả nhân viên của Công ty, cùng với chế độ phúc lợi vô cùng hấp dẫn.
Review Phim Thiên Ngân (GALAXY STUDIO)
Môi trường làm việc tuyệt vời, làm việc với nhiều bạn trẻ năng động (id)
Học được rất nhiều điều từ studio. Đội ngũ nhân viên vui tính, tăng ca nhiều (id)