Mô tả công việc
1. Engaging leadership that inspires and empowers the VIP services staff.
2. Provides strategic direction for the department and proactively conveys guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.
3. Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels.
4. Oversees facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
5. Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
6. Hires, trains, motivates and provides on-going communication to staff to deliver first-class service with unmatched elegance and professionalism while promoting a culture of accountability.
7. Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilisation of manpower and facilities.
8. Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.
9. Positively collaborates and communicates proactively with Housekeeping and other departments regarding daily VIP arrivals of special requests, group needs, check outs and other guest needs that might arise.
10. Creates and maintains a refined yet welcoming VIP guest registration experience, efficient and accurate cashiering functions and exceeds guests expressed and unexpressed needs.
11. Prepared to execute Manager on Duty responsibilities when necessary. Track, comment on Boujee images and make sure it matches with the company brand.
12. Manage team in regular interactions, integrating strategic communication plans to ensure a lively description of business at all the times.
13. Make sure to spot checks on the Front Office and VIP team on dress code and make sure the teams are well groomed to serve our guests.
14. Other tasks assigned by the General Manager from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng các ngày lễ, tết, tháng 13
BH tai nạn và sức khỏe Bảo Việt
Đóng BHXH từ khi thử việc
Team building
Yêu cầu công việc
- Over 3 years Customer services experience required on Nightlife/F&B/Hospitality/Aviation. One year management experience required.
- Must present a well-groomed appearance.
- Exceptional and professional communication skills, both oral and written.
- Organised, can multi-task, superior problem solving skills and detail-oriented.
- Manage department budget and assure that expenses are maintained within agreed parameters. Proven record in maintaining unfailing, high quality service levels in luxury clubs/bars.
Yêu cầu hồ sơ
Gia nhập thị trường Phát hành phim & Hệ thống cụm rạp chiếu phim từ năm 2003 và được tư vấn thiết kế, lắp đặt bởi các chuyên gia hàng đầu, Công ty Cổ phẩn Phim Thiên Ngân (Galaxy Studio) luôn nỗ lực tuyển chọn, giữ chân những Nhân viên và Quản lý xuất sắc nhất trên thị trường lao động, đồng thời tạo điều kiện thuận lợi giúp cho mỗi nhân viên hoàn thành tốt nhất công việc để đạt được lộ trình thăng tiến sự nghiệp. Không dừng lại ở đó, để đảm bảo một môi trường làm việc năng động, sáng tạo, chuyên nghiệp và thỏa sức đam mê với nghề, Galaxy Studio luôn cung cấp chế độ đào tạo và phát triển cho tất cả nhân viên của Công ty, cùng với chế độ phúc lợi vô cùng hấp dẫn.
Review Phim Thiên Ngân (GALAXY STUDIO)
Môi trường làm việc tuyệt vời, làm việc với nhiều bạn trẻ năng động (id)
Học được rất nhiều điều từ studio. Đội ngũ nhân viên vui tính, tăng ca nhiều (id)