HouseNow is a technology startup in the real estate sector with a mission to become the reliable tool behind all the successes of real estate brokers across the entire market. After years of researching the real estate market in Vietnam and worldwide, HouseNow has identified the potential and opportunities to access the market through technological breakthroughs, addressing information limitations in the real estate market.
Hanoi Office: 4th Floor, 216 Nguyen Trai Street, Thanh Xuan District, Hanoi.
Ho Chi Minh City Office: 29 Tien Giang Street, Ward 2, Tan Binh District, Ho Chi Minh City.
Working Hours: From Monday to Friday, 9am - 6pm
Let's explore job opportunities at HouseNow!
About this role
We are seeking a Senior Brand Marketing Executive for HouseNow Vietnam, located in Thanh Xuan District, Hanoi, Vietnam. In this role, you will hold a key position in shaping and executing the brand's marketing strategies. The ideal candidate will have a minimum of 4 years of experience in brand marketing, with a proven track record of success in building compelling content and executing impactful social media campaigns. We are looking for someone who loves tech products, even better if you are interested in Prop-tech and Real Estate.
1. Job Description:
- Defining the the brand's positioning in the market to develop a comprehensive brand strategy that aligns with the company's overall marketing goals
- Plan and manage brand marketing campaigns across various channels like digital marketing, social media marketing, public relations,... to increase brand awareness and engagement.
- Ensure consistent brand messaging and communication across all marketing channels to build brand equity and loyalty.
- Conduct market research to understand consumer insights, market trends, competitor activities and use data-driven insights to optimize marketing strategies.
- Track and analyze the performance of marketing campaigns, measure brand awareness and report on progress towards brand goals.
- Continuously monitor competitor activity and market trends to identify opportunities and threats to the brand.
- Manage the brand marketing budget effectively
- Collaborate with cross-functional teams, including creative, product, sales,... to ensure brand consistency and alignment across all marketing initiatives
2. Requirements:
- Bachelor’s degree in Marketing, Communications or a related field.
- Minimum of 4 years of experience and knowledge in Branding/PR/Digital Marketing, with a preference for candidates who have worked in content creation or social media management.
- Proven track record of developing and executing successful brand marketing campaigns that drive measurable results.
- Have extensive knowledge of marketing methods and tools, including social media platforms, content management systems and analytics tools
- Strong analytical skills and proficiency in data analysis tools (e.g., Google Analytics, social media analytics).
- Have content creation skills, creativity and the ability to analyze customer behavior
- Excellent written and verbal communication skills, with the ability to craft compelling messaging and storytelling.
- Strong leadership and collaboration skills, with the ability to inspire and motivate cross-functional teams.
- Have the ability to quickly grasp new trends.
3. Benefits:
- Salary offer based on capability: 20.000.000 - 30.000.000 VNĐ
- 2-month probation period
- Participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance as required by the government
- Lunch allowance of 500,000 VND per month, bonuses on holidays and Tet (Lunar New Year)...
- A youthful and enthusiastic working environment with open communication and plenty of development opportunities
- Monthly performance reviews and goal-setting discussions with the leader
- Bonuses based on performance and company revenue from various activities
- Working hours from Monday to Friday, 9:00 AM to 6:00 PM.
--------------
For more information please contact:
Telegram: @hongnhung6 | Tel/Zalo/Skype: +84979815697
Email: [email protected]
Chúng tôi là Selex Motors, một startup trong lĩnh vực xe điện thông minh. Mục đích của chúng tôi là phát triển các phương tiện điện thông minh và khai thác năng lượng tái tạo để giúp xây dựng một tương lai Việt Nam bền vững. Hiện tại chúng tôi đang phát triển 1 thế hệ mới của xe máy điện với mục tiêu thay đổi khái niệm về xe máy, thúc đẩy sự phổ cập của xe máy điện trong tương lai gần. Tầm nhìn của chúng tôi là sẽ xây dựng Selex Motors trở thành 1 Tesla của Đông Nam Á. Selex Motors là 1 tập thể có trình độ cao, có kinh nghiệm học tập và làm việc từ nhiều nước trên thế giới như Mỹ, Israel, Đài loan, Malaysia ... cùng chia sẻ khát vọng xây dựng 1 công ty công nghệ cao, phát triển bền vững, lâu dài có khả năng cạnh tranh với thế giới. Với sự đồng hành của các quỹ đầu tư uy tín, trong đó có Ngân hàng phát triển châu Á ADB, chúng tôi đang phát triển nhanh và đang tìm kiếm các nhân sự tài năng và tâm huyết để giải quyết các bài toán thử thách trong nhiều lĩnh vực.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
Selex Motors được thành lập vào năm 2018 trong một căn phòng nhỏ 10m² với khát vọng thúc đẩy sự phát triển bền vững của Việt Nam và thế giới thông qua phương tiện điện thông minh, đưa năng lượng tái tạo vào giao thông.
Mission
Thúc đẩy phát triển bền vững thông qua phương tiện điện thông minh và năng lượng tái tạo, bền vững trong chất lượng và bền vững trong giá trị.
Review Điện Thông Minh Selex
Công ty vào bắt đi học văn hóa công ty , xem video đọc báo CEO nói về sự phát triển công ty (rw)
Công ty còn bé, một môi trường làm việc nhìn chung là tốt, phù hợp cho các bạn thực sự đam mê cống hiến, phát triển mạnh mẽ bản thân. (rw)
Chế độ tại Selex chỉ nằm ở mức trung bình, nhưng giúp mình trưởng thành, hỏi hỏi nhiều trong công việc (indeed)