Việc làm ROYAL CANARY

Cập nhật 25/11/2024 02:14
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ROYAL CANARY
Event & Activation Manager
ROYAL CANARY
70 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 28/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo

Mô tả Công việc

Job Overview: The Event & Activation Manager is responsible for managing end-to-end consumer engagement activities, including strategic activations, product sampling, and event executions. This role ensures alignment with business goals, adherence to budget constraints, and the achievement of defined KPIs and quality standards. The Manager will work closely with internal teams and external partners to ensure all activities are executed smoothly and deliver measurable business impact.

Key Responsibilities:

1. Vendor Selection & Management:

• Identify and engage with advertising and activation agencies that align with business objectives, ensuring cost efficiency and service quality.

• Establish transparent workflows with vendors, closely monitoring performance and ensuring contractual compliance.

2. Strategic Planning & Execution:

• Develop and oversee consumer engagement activities like product samplings, launch events, and strategic activations.

• Utilize consumer insights to innovate activation strategies that optimize consumer flow in GT (General Trade) and MT (Modern Trade) markets.

3. Budget Management:

• Manage program budgets effectively, tracking ROI and using data-driven tools for real-time adjustments to maximize cost efficiency while maintaining quality standards.

4. Cross-functional Collaboration:

• Partner with Marketing, Sales, and Data Analytics teams for coordinated and effective execution of activations.

• Collaborate with IT and data teams to enhance consumer data capture at activations.

5. Innovation & Data-Driven Optimization:

• Use data analytics to track consumer interactions during activations, improving consumer flow and engagement to ensure strong ROI.

6. Competitor Research & Market Trend Monitoring:

• Continuously research competitor events and market trends, adapting strategies to keep activations fresh and competitive.

7. Post-Activation Reporting & Evaluation:

• Summarize and evaluate program results, tracking KPIs, consumer interactions, and ROI to optimize future activations.

8. PG (Promoter Girls) Management:

• Oversee recruitment, training, and performance of PGs, ensuring they are equipped for impactful consumer interactions.

9. Team Development:

• Develop and mentor the Event & Activation team, fostering innovation, data optimization, and strong consumer engagement skills.

10. Project Control – KPIs, Quality, and Promotional Items:

• Ensure all projects meet KPIs and quality standards, overseeing product samples and promotional items to align with brand expectations.

Yêu Cầu Công Việc

EDUCATION & QUALIFICATION:

• Bachelor’s degree in Marketing, Event Management, Business Administration, or a related field.

EXPERIENCE:

• 3-5 years of experience in brand activations or event management, preferably in FMCG or similar industries.

• Experience with vendor management, budget oversight, and cross-functional collaboration is highly desirable.

KNOWLEDGE & SKILLS:

1. Project Management:

• Strong project management skills to oversee multiple events and activations concurrently.

2. Data Analytics & Optimization:

• Proficiency in leveraging data analytics to monitor and improve activation strategies.

3. Collaboration & Communication:

• Exceptional collaboration skills, with experience working cross-functionally with Marketing, Sales, and external vendors.

4. Consumer Engagement & Innovation:

• Ability to create engaging consumer experiences and innovate activation strategies that adapt to market trends.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
10 Tân Trào, Tân Phú, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
3C Ton Duc Thang, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam

Công Ty Cổ Phần Royal Canary hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng - khách sạn, Casino và Club. Khách Sạn Le Meridien Saigon thuộc chi nhánh của Tiến Phước và Chín Chín Mươi, Với vị trí thuận lợi ngay bên bờ sông Sài Gòn, khách sạn Le Méridien Saigon cung cấp dịch vụ 5 sao bao gồm phòng nghỉ tiện nghi với thiết kế hiện đại, nhà hàng và phòng họp cho hội nghị - sự kiện. Ngoài ra, chúng tôi còn kinh doanh mảng dịch vụ giải trí, loại hình hoạt động là trò chơi điện tử có thưởng với tên gọi là Câu Lạc Bộ La Victoire. Câu Lạc Bộ toạ lạc tại Khách Sạn Le Meridien Saigon - 3 C Đường Tôn Đức Thắng, Quận 1, TP Hồ Chí Minh.

Những nghề phổ biến tại ROYAL CANARY

Bạn làm việc tại ROYAL CANARY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ROYAL CANARY

ROYAL CANARY

Click để đánh giá