· Collect leasing inquiries from manager, client and agents
· Lead full cycle leasing process including introduction, negotiation, lease agreement, handover and support customer service
2. Prepare and update leasing data base
· Collect & summarize leasing occupancy, vacancy, leasing offer and contract
· Update leasing documents, leasing report, data base report
3. Build and maintain net working
· Establish and build networking channels/relationship with potential partners, tenants and agents
· Maintain relationship with agency and tenants, potential client
· Conduct market research of competitors and market benchmarks of rentals and occupancy costs
· Collect request from manager, information from market reports (event, relationship with agents..)
4. Implement strategies to maximize rental and occupancy & Manager idea, request from BOD
5. Lead leasing request of current tenants in normal office & share office
· Collect inquiries from manager and current tenants
· Execute renewal, amendments, annex upon current tenant
· Request and negotiation
6. Lead leasing process of normal and share office
· Collect leasing inquiries from manager, client and agents
· Lead full cycle leasing process including introduction, negotiation, lease agreement, handover and support customer service
7. Prepare and update leasing data base
· Collect & summarize leasing occupancy, vacancy, leasing offer and contract
· Update leasing documents, leasing report, data base report
8. Build and maintain net working
· Establish and build networking channels/relationship with potential partners, tenants and agents
· Maintain relationship with agency and tenants, potential client
· Conduct market research of competitors and market benchmarks of rentals and occupancy costs
· Collect request from manager, information from market reports (event, relationship withExperience: Minimum of 1 year of experience in sales or a related field.
Language Skills: Proficient in English, both written and spoken.
Technical Skills: Strong proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Communication Skills: Excellent verbal and written communication skills.
Interpersonal Skills: Strong ability to build relationships and network.
Sales Skills: Proven ability to meet or exceed sales targets.
Problem-Solving Skills: Effective at resolving customer issues and concerns.
Adaptability: Ability to work in a fast-paced and dynamic environment.
Bachelor's degree in Business, Marketing, or a related field.Mức lương cạnh tranh, đầy đủ các phúc lợi: Kiểm tra sức khỏe định kỳ, Team-Building, Nghỉ phép, Quà tặng ngày lễ ...
Chế độ Bảo hiểm đầy đủ: Bảo hiểm xã hội, Bảo hiểm thất nghiệp, Bảo hiểm 24H.
Hỗ trợ gửi xe, ăn uống.
Cơ hội thăng tiến và phát triển nghề nghiệp.
Môi trường làm việc hiện đại, chuyên nghiệp và thân thiện.
Thành lập từ năm 2010, Công ty Cổ phần Tập đoàn ASG (ASG) hiện hoạt động kinh doanh trong 3 lĩnh vực: dịch vụ Logistics, dịch vụ Hàng không sân bay, đầu tư Hạ tầng và phát triển Khu công nghiệp. Với nền tảng vững mạnh trong lĩnh vực Logistics hàng không, một trong những doanh nghiệp tiên phong với mô hình “Kho hàng không kéo dài” tại Việt Nam, Tập đoàn ASG đã thiết lập và vận hành mạng lưới kinh doanh giá trị với trung tâm Logistics tại các cảng hàng không quốc tế, các khu công nghiệp lớn và thành phố trọng điểm trên cả nước. Tới nay, Tập đoàn ASG đã có những bước phát triển vượt bậc, xây dựng nên thành quả đáng trân trọng với 23 công ty thành viên, hơn 2.000 cán bộ nhân viên, chuỗi các trung tâm dịch vụ hoạt động trải dài trên cả ba miền Bắc, Trung, Nam; là đối tác uy tín, tin cậy của các Nhà sản xuất công nghệ cao, các hãng hàng không quốc tế, các hãng vận chuyển lớn trên thế giới tại Việt Nam.