Việc làm ASG

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn ASG
Sales Assistant Business Development
ASG
52 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
JOB PURPOSE:
Asist to business through local customers. Identify new market opportunities and ensure effective development and promotion of the company and its products
JOB SPECIFICATIONS:
1. Develop and maintain relationships with potential customers and other relevant people to ensure that the company's maximum potential sales are realized.
2. Assist to work with internal teams (TC, QA, Packaging, Purchasing, WH...) to proceed RFQ process when required.
3. Accurate and timely key in the system of new products Data, P.O data, update price under time limitation especially in period of changing quarter and new item launch (include decoration of bottle price)
4. Coordinate and follow up with planning team or relevant teams to get production plan for order confirmation to customer both local and export orders
5. Coordinate and follow up with Packaging/QA team to meet customer's trial run requirement/new project's timeline
6. Control and handle slow move, eMIS, and amortized amount.
7. Coordinate with Accountant team to complete all relevant documents for issuing invoice to customers on time.
8. Coordinate with other internal departments for welcoming customer visit/meeting/audit.
9. Conduct Research new trends, potential markets to identify new opportunities.
10. Work closely with new customers to receive and update project timeline, trial samples, PO, Forecast, delivery, and inventory.
11. Visit or Join meetings with new and potential customers to develop current customer relationships and to create new/potential customer relationships
12. Assist in formulating and monitoring, tracking report, ongoing projects, new business amount collection to ensure the long-term success of corporate objectives.
13. Assist to Sales Business Development Manager to acquire new customers and generate new sales for new accounts or projects to achieve business and financial targets and grow the business
14. Others or emergency case to be assigned accordingly
BENEFITS:
Working Day from 8:00 AM to 5:30 PM
Working time from Monday to Friday.
Benefit: 13th & 14th month salary, monthly Operation KPI, Health care insurance, training opportunity.
Travel by company bus from pickup point to company and vice versus.EDUCATION REQUIREMENTS:
-Bachelor's Degree or similar in the field of Business Management, Business Administration or Technical Engineering.
EXPERIENCE REQUIREMENTS:
- 1 years' work experience in sales and marketing field or others (referred)
- Experience with standards of ISO 9000 and experience in ISO implementation
- Experience in Quality requirements for plastic packaging (HDPE, PET, etc.) is a plus
OTHER SKILLS / JOB CHARACTERISTICS REQUIREMENTS:
- Good computer skills (MS Office: Excel, Word, Power Point.)
- Good numerical skill.
- Good customer relationship building and negotiation skill.
- Know how to communicate in Vietnamese and English in good manner.
- Logical and analytical and problem-solving skills.
- Good looking (referred)
PERSONAL COMPETENCIES / ATTRIBUTES:
- Being proactive, accurate, hardworking, enthusiastic,
- Detail oriented, highly motivated and with service mindset, teamwork spirit.
- Able to respond immediately to issues of the customers and team members.
- Able to work under pressured environment and changing requirements of the customers.
- Able to travel or visit customers occasionally.
FUNCTIONAL RELATIONSHIP:
- Directly reports to Sales Business Development Manager
- Regularly contact internal and external partiesThưởng
13th & 14th month salary, monthly Operation KPI, Health care insurance, training opportunity
Chăm sóc sức khoẻ
Health care insurance and accident insurance
Cơ hội du lịch
Travel by company bus from pickup point to company and vice versus
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Khu dịch vụ logistics, Cảng HKQT Nội Bài, xã Phú Minh, huyện Sóc Sơn, Hanoi, Vietnam

Thành lập từ năm 2010, Công ty Cổ phần Tập đoàn ASG (ASG) hiện hoạt động kinh doanh trong 3 lĩnh vực: dịch vụ Logistics, dịch vụ Hàng không sân bay, đầu tư Hạ tầng và phát triển Khu công nghiệp. Với nền tảng vững mạnh trong lĩnh vực Logistics hàng không, một trong những doanh nghiệp tiên phong với mô hình “Kho hàng không kéo dài” tại Việt Nam, Tập đoàn ASG đã thiết lập và vận hành mạng lưới kinh doanh giá trị với trung tâm Logistics tại các cảng hàng không quốc tế, các khu công nghiệp lớn và thành phố trọng điểm trên cả nước. Tới nay, Tập đoàn ASG đã có những bước phát triển vượt bậc, xây dựng nên thành quả đáng trân trọng với 23 công ty thành viên, hơn 2.000 cán bộ nhân viên, chuỗi các trung tâm dịch vụ hoạt động trải dài trên cả ba miền Bắc, Trung, Nam; là đối tác uy tín, tin cậy của các Nhà sản xuất công nghệ cao, các hãng hàng không quốc tế, các hãng vận chuyển lớn trên thế giới tại Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại ASG

Bạn làm việc tại ASG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ASG

ASG

Click để đánh giá