Mô tả công việc
Are you ready to become part of the VT family?
WE OFFER:
• Fantastic work environment in an international team (15+ nations and counting).
• Growth-company type projects that will never have you bored.
• State-of-the-art resources and tools for your job.
• Attractive salary and bonus.
• Top-class health insurance.
• You'll start with 15 days annual leave per year and grow your leave the longer you stay with us.
KEY ROLES & RESPONSIBILITIES:
The Assistant Manager, Compliance & Product Safety will help lead and grow the Compliance and Quality Assurance Team and will train to take charge to:
• Handle customer contact and requests related to compliance and testing.
• Manage product testing, both in house and at 3rd party testing laboratories.
• Assure compliance with customers' product packaging specifications and packaging transit testing.
• Define in-house test requirements and standards for effective implementation within VAN THIEL & CO. and across vendor factories.
• Help set up and manage the future VAN THIEL & CO. in-house testing lab.
• Stay up to date on relevant laws and regulations, international testing standards and apply them to company practices and product standards (Possible travel to US).
• Collect, audit, and file all related registration documentation from manufacturing partners.
• Guide, manage and coordinate regular social compliance audits for all manufacturing partners.
• Support factory operations teams on QA issues failure analyses and improvement action plans.
• Position has potential to grow to overall Compliance and QA leadership.
Yêu cầu công việc
• 2+ years' quality, product and material experience.
• Relevant experience with US&EU/UK market compliance.
• Deep understanding of furniture construction and finishes.
• Strong analytical and problem-solving skills.
• Good working knowledge of office software.
• Ability to work independently, manage complex situations, and exercise judgement.
• Strong leadership and communication skills with the ability to maintain a wide range of multi-site relationships at all levels of the organization utilizing influence, communication, facilitation, and presentation to effectively manage positive change.
• Able to work independently without supervision.
• Fluent English required.
Quyền lợi được hưởng
Attractive salary and bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Health Insurance
Nghỉ phép có lương
Start with 15 days annual leave per year
Thành lập từ năm 2010, Công ty Cổ phần Tập đoàn ASG (ASG) hiện hoạt động kinh doanh trong 3 lĩnh vực: dịch vụ Logistics, dịch vụ Hàng không sân bay, đầu tư Hạ tầng và phát triển Khu công nghiệp. Với nền tảng vững mạnh trong lĩnh vực Logistics hàng không, một trong những doanh nghiệp tiên phong với mô hình “Kho hàng không kéo dài” tại Việt Nam, Tập đoàn ASG đã thiết lập và vận hành mạng lưới kinh doanh giá trị với trung tâm Logistics tại các cảng hàng không quốc tế, các khu công nghiệp lớn và thành phố trọng điểm trên cả nước. Tới nay, Tập đoàn ASG đã có những bước phát triển vượt bậc, xây dựng nên thành quả đáng trân trọng với 23 công ty thành viên, hơn 2.000 cán bộ nhân viên, chuỗi các trung tâm dịch vụ hoạt động trải dài trên cả ba miền Bắc, Trung, Nam; là đối tác uy tín, tin cậy của các Nhà sản xuất công nghệ cao, các hãng hàng không quốc tế, các hãng vận chuyển lớn trên thế giới tại Việt Nam.