Mô tả công việc
• Manage a fully integrated communications calendar for the Hotel around events, food and beverage, public holidays, need periods
• Establish and maintain a relationship with Key local press, local media
• Liaise with the regional Communications team to maximize communications exposure
• Ensure all visual and written communication (internal/external, offline/online) is fully aligned with the hotels positioning and brand.
Social Media:
• Set-up, manage social media accounts and sharing sites as relevant to the hotels markets (Facebook, Twitter, You Tube, Flickr etc) and develop social networks
• Effectively manage the hotel’s content and images through conducting regular website audits
• Manage online advertising for conference and catering and food and beverage activity at the hotel
• Monitor various media for positive and negative comments and discussions about the Hotel (Tripadvisor, Blogs, Forums). Take part in conversations and answer comments as a mediator
• Recommend new alternatives or ideas to develop the Hotel’s online marketing strategies
Quyền lợi được hưởng
- Competitive package of salary and benefit.
- 12 days full paid leave a year, insurances paid in accordance with the Law
- Professional working environment. Care about your career advancement
Yêu cầu công việc
- Minimum 03 year’s experience in a similar position
- Be creative and innovative. Must be able to think differently.
- Be very proficient in Microsoft applications
- Have excellent English and Vietnamese written and verbal communication skills
- Be able to work effectively as part of a dynamic team.
- Must enjoy spending time on Facebook, Twitter, Youtube ect…
Yêu cầu hồ sơ
Due to number of applications we receive, only short listed potential candidates will be contacted for interview
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN AUSTDOOR là THƯƠNG HIỆU NỔI TIẾNG QUỐC GIA 2010 đã khẳng định vị thế hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất cửa tại Việt Nam. Thành quả chúng tôi đạt được trong hơn 10 năm qua là thị trường mở rộng tới 54 tỉnh thành, hệ thống các Nhà máy, Công ty thành viên, Showroom ngày càng mở rộng trên Toàn quốc. Với chiến lược phát triển dựa trên nền tảng giá trị cốt lõi “ Sáng tạo, yêu công nghệ” “Đáng tin cậy” “Đoàn kết, tôn trọng”, chúng tôi luôn coi trọng con người là cội nguồn sức mạnh của Tập đoàn. Trong những năm tới Tập đoàn Austdoor phấn đấu giữ vững vị thế hàng đầu của mình tại Việt Nam và phấn đấu trở thành Nhà cung cấp các giải pháp cửa hàng đầu Châu Á.
Review AUSTDOOR
Luôn vui vẻ, hòa đồng trong môi trường làm việc
Công ty to nhưng thiếu đoàn kết