Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1/ Coordinate with Trade MKT & Event staff:
- Coordinate with Trade MKT & Event staff of the Branch;
- Coordinate and implement activities and work processes for the Marketing Team to achieve optimal work efficiency;
- Monitor work performance;
- Propose appropriate training programs to improve the capacity and skills of the staff.
2/ Responsible for Branding:
- Propose business plans and strategies to promote the brand.
- Responsible for brand building and development activities on digital platforms
3/ Responsible for marketing activities at the Branch:
- Responsible for supporting and coordinating with business areas to plan events at schools to implement events according to the correct process, ensuring the image and strategy of ISMART brand with partners;
- Regularly work with schools and partners to update their needs and evaluations of the product. Synthesize and periodically report and generate feedback from partners if any.
- Coordinate with relevant departments to come up with design ideas, plan and implement advertising materials (POSM).
- Monitor and evaluate the production and use of POSM, deploy fully and on schedule.
- Ensure marketing activities at the Branch are in accordance with the approved budget. Ensure marketing activities at the Branch are in accordance with the approved budget.
- Analyze the market, research competitors to advise the leadership on appropriate marketing strategies.
4/ Customer care:
- Assign and coordinate customer care staff via hotline.
- Regularly update product information and notify, train the team; ensure timely and accurate customer care and support.
5/ Report, summarize:
- Be responsible for progress, evaluate work, report work as required.
- Perform tasks assigned by direct superiors.
Yêu Cầu Công Việc
- University degree in Business Administration, Marketing, Foreign Trade, or other related fields;
- Minimum 3 years of experience in Trade Marketing position in the service industry, priority given to those with experience in the education industry.
- Problem solving skills, experience in organizing, managing and coordinating teams.
- High communication and persuasion skills.
- Good strategic and logical thinking. Good ability to use data (synthesis, analysis, evaluation and inference).
- Good project management skills.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
BTP Holdings được thành lập và kế thừa trên nền tảng của một Công ty quy mô ban đầu chỉ với 50 người được thành lập từ năm 2001. Trải qua hơn 20 năm hình thành và phát triển, BTP Holdings đã có những bước chuyển mình đáng kể góp một phần không nhỏ nâng cao chất lượng cuộc sống và chăm sóc sức khoẻ người Việt.
Ngay từ những ngày đầu mới thành lập, BTP Holdings đã xác định mục tiêu trở thành một Tập đoàn sản xuất – kinh doanh thương mại trong nước và quốc tế, tư vấn đầu tư nước ngoài và dịch vụ marketing chuyên nghiệp. Với sự đa dạng trong mô hình kinh doanh, hiện BTP Holdings đang quản trị và phát triển các nhãn hàng và các thương hiệu nổi tiếng tại thị trường Việt Nam trọng tâm về các ngành:
- Thiết bị chăm sóc sức khỏe
- Đồ gia dụng, sản phẩm tiện ích gia đình
- Đồ nội thất cao cấp
- Tư vấn đầu tư nước ngoài
- Dịch vụ marketing
Review BÁCH TƯỜNG PHÁT
Ở đây hầu như là các bạn trẻ 99,2k, các anh chị quản lý tính cũng thoải mái, teen không kém (rv)
Môi trường không quá trẻ nhưng với genZ chúng em vẫn cảm thấy phù hợp vì học hỏi được từ phía anh chị (rv)