Mô tả công việc
- Greet and welcome guest of Building and Developer,
- Master the profession, build regulations, understand the Building to guide, answer questions from residents, customers ... of the building
- To be responsible for managing the lobby work such as: Answer the phone, transfer calls, receive messages, deliver letters and ensure that the recipient's address is correct, compose letters and parcels, arrange letter neatly and put it in the customer's mailbox, ensure that the reception area and the lobby are always clean, manage the Building Management's notices in the lobby,
- Manage incoming and outgoing faxes, storage when requested,
- Collect resident’s fees and pay them to the Project Accountant according to regulations (if any),
- Keep contact information to coordinate, support departments into the building operation,
- Always update and maintain all customer information (especially customer phone book) on the computer, accurately record customer signatures,
- Always improve knowledge about handling emergency situations in the building according to the process,
- Report directly the daily / weekly work of the Receptionist to the Direct Manager, Property Manager as prescribed.
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment
- Attractive Salary
- Good opportunity for promotion and advancement
- Training opportunity
Yêu cầu công việc
- High school degree or higher,
- Hospitality / tourism/ reception services available
- Proven work experience as a Receptionist, Customer Services or similar roles
- Intermediate to advanced skills with Microsoft Office Suite (e.g. Word, Excel, Outlook)
- Good listening, questioning and presentation skills. Know basic data analyss, able to write documents/ letters, read comprehension and properly implement the processes and related work instruction.
- Good verbal communication English
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Sức Khỏe Và Vẻ Đẹp Thông Minh Hoa Kỳ - Học Viện Harlow là Tập đoàn Sức khỏe & Làm đẹp chủ động công nghệ cao Hoa Kỳ hướng tới các giải pháp chăm sóc quản lý sức khỏe và làm đẹp chủ động - thông minh - toàn diện, ứng dụng hệ thống trang thiết bị máy móc công nghệ cao và đẳng cấp từ Hoa Kỳ.TẦM NHÌN Đáp ứng nhu cầu của hàng triệu khách hàng, Tập đoàn Sức khỏe & Làm đẹp chủ động công nghệ cao Hoa Kỳ AHIB luôn nỗ lực kiến tạo các dịch vụ mang giá trị đẳng cấp cao nhất, định hướng vươn tới hệ thống sức khỏe và làm đẹp chủ động hàng đầu thế giới. Với tầm nhìn chiến lược đến năm 2028, AHIB sẽ trở thành "đế chế" kinh doanh Super Smart trong lĩnh vực Chăm sóc quản lý sức khỏe và làm đẹp chủ động công nghệ cao Hoa Kỳ. Bằng tiềm lực kinh tế vững vàng cùng đội ngũ nhân sự bác sĩ Dr. American tiêu chuẩn Hoa Kỳ (có tối thiểu 12 năm kinh nghiệm trong chuyên ngành sức khỏe và làm đẹp chủ động), AHIB luôn là "ngọn cờ đầu" trong việc phát minh & sáng chế ra các kỹ thuật/phương pháp thẩm mỹ độc quyền, cam kết sẽ mang đến những dịch vụ & sản phẩm tốt nhất cho Quý khách hàng.