Việc làm Du lịch Thái Sơn Tiên - The Amazing Bay

Cập nhật 11/12/2024 10:53
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN THÀNH PHỐ DU LỊCH SINH THÁI SƠN TIÊN
Admin Staff (Reception Desk)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 26/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- KCN Đồng Văn II, Thị trấn Đồng Văn, Huyện Duy Tiên, Hà Nam

Mô tả công việc

Scope of work
This role will be responsible for:
• Admin jobs: Welcoming visitors; Support visitors & travelers with visa, air ticket, hotel booking; IN/OUT documents; Stationery & Pantry inventory; Some design & printing work; Make purchase/payment request;
• HR jobs: involve in worker recruitment process, welcome candidates
• Other tasks: Events, Anniversaries, gift delivery, meeting room, graphic design, ect...
Essential Functions and responsibilities:
• Making visa for all company employees going on business and visa for foreigners to Vietnam.
• Booking tickets for all company employees going on business and support to book tickets for visitors when required.
• Making and sending the Visitor List to All Manager every week and prepare all facilities to welcome the visitors well (shoes, access cards,...)
• Booking Hotel for Visitors in and employees going on business abroad.
• Collect all stationery PRs from all Departments, sending to Purchasing Department to order. And implement to deliver to all Department to ensure to meet the production requirement on time.
• Booking to make business cards for all company Employees, and tax code card, envelope
• Booking lunch for visitors, and co-ordinate the Event group to prepare for the events when have.
• Receiving and sending all couriers in and out company.
• Making payment requests relating to all contract implementation as Visa, Hotel, tickets, coffee etc.
• Controlling the pantries facilities (coffee, milk, tea, sugar,...) and make sure to have full equipment for Guest and Offices.
• Manage the interview record database for Operator and support the HR Executive in recording the interview reports and send the interview result to all candidates.
• Updating the candidate profiles everyday and assisting in recruitment when have.
• Assisting HRM and HR Department in some tasks relating to HR when required.

Yêu cầu công việc

Experience: 3 year - experience in same position
Education: University Degree (or equivalent)
Competencies:
• Skills : Good computer skills (Excel, word, PowerPoint)
• Personality : Good communicator, Assertive, Drive, Fair, Patient, Responsible
• Must adopt a practical approach towards work
• Must be methodical
• High level of problem solving skills
• Fluent English (listening, speaking, writing)

Quyền lợi được hưởng

Competitive salary
Apartment
Free Lunch
Other
Professional working environment

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN THÀNH PHỐ DU LỊCH SINH THÁI SƠN TIÊN
Du lịch Thái Sơn Tiên - The Amazing Bay Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
149C Nguyễn Duy Dương, Phường 02, Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

The Amazing Bay - Vịnh Kỳ Diệu siêu công viên nước lớn nhất Việt Nam với Bãi Biển Thiên Đường ngập tràn cát trắng cùng những ngọn sóng kỳ diệu cao 4 mét, lần đầu tiên xuất hiện tại Việt Nam. Ngày 30 tháng 4 năm 2022, The Amazing Bay – Vịnh Kỳ Diệu chính thức được đưa vào hoạt động tại Thành Phố Du Lịch Sinh Thái Sơn Tiên – Biên Hoà, Đồng Nai, với tổng vốn đầu tư hơn 2500 tỷ đồng, diện tích hơn 25 hecta, sức chứa lên đến 30,000 du khách. 

Những nghề phổ biến tại Du lịch Thái Sơn Tiên - The Amazing Bay

Bạn làm việc tại Du lịch Thái Sơn Tiên - The Amazing Bay? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Du lịch Thái Sơn Tiên - The Amazing Bay

Du lịch Thái Sơn Tiên - The Amazing Bay

Click để đánh giá