Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
OVERALL:
The PR & Digital Marketing Manager is responsible for developing and executing strategic public relations and digital marketing campaigns to enhance the brand’s presence and reputation. This role will work closely with internal teams and external partners to create cohesive and compelling brand messaging across all digital platforms and media outlets.
DIGITAL (70%)
- Formulate and execute integrated digital strategies including, but not limited to, websites, SEO/SEM, email, social media, direct marketing and display advertising tools, to propel online traffic, engagement, and conversions across all brands and Ecommerce channel
- Develop a clear content strategy relevant to each digital channel & targeted audience
- Supervise and optimize the digital performance execution across all digital channels for all brands to meet commercial KPIs and drive sales
- Explore innovative digital marketing opportunities, and develop new channels to effectively reach target audiences.
- Lead the development of a Customer Data Platform (CDP) and other Martech tools to elevate customer experiences and steer personalized marketing strategies.
- Monitor marketing spending on digital channels, as well as measure and report ROI of all digital marketing campaigns
PUBLIC RELATIONS (30%)
- Develop and implement PR strategies that align with the company’s brand objectives and target audience.
- Cultivate and maintain strong relationships with media outlets, influencers, and industry stakeholders.
- Draft and distribute press releases, media kits, and other PR materials.
- Manage media inquiries and arrange interviews, press conferences, and other PR events.
- Monitor and analyze media coverage, providing regular reports and insights on PR performance
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s Degree in Marketing/ Communication/ Digital/ E-commerce, Master’s degree is a plus.
- Minimum 5 years of experience in digital marketing and PR at management roles, preferably in the luxury or beauty industry. Prefer candidates with ecommerce background.
- Experience with PR tools, digital analytics platforms, and Customer Data Platforms (CDPs).
- Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC) là nhà phân phối và bán lẻ độc quyền của các thương hiệu thời trang & mỹ phẩm cao cấp nổi tiếng tại Việt Nam như ARMANI, BALLY, BURBERRY, CARTIER, FERRAGAMO, MCM, PAUL & SHARK, ROLEX, VERSACE,.... tại các trung tâm mua sắm lớn nhất TP.HCM City (Diamond Plaza, Rex Arcade, Sai Gon Center, Landmark 81) và tại Hà Nội (Tràng Tiền Plaza, Lotte Plaza).
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, …. theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các trò chơi giải trí
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH Thời trang và Mỹ phẩm Duy Anh DAFC, là một công ty thành viên của tập đoàn Liên Thái Bình Dương, được thành lập vào năm 2005. DAFC là nhà phân phối của những thương hiệu nổi tiếng hàng đầu thế giới.
Mission
- Với kiến thức về khách hàng và thị trường của mình, DAFC tự hào vì luôn tiên phong trong ngành. Chúng tôi cung cấp trải nghiệm mua sắm tinh tế và độc quyền, dịch vụ khách hàng hoàn hảo.