VFBS - A member of the Imex Pan Pacific Group (IPPG), operating in various fields, mainly in franchising international brands. VFBS specializes in franchising foreign food & fast food brands such as: Burger King, Domino's Pizza, Popeyes. With a widespread chain of distribution stores and the best customer service nationwide, VFBS will provide Vietnamese customers with service quality that meets the standards expected from globally renowned brands.
JOB DESCRIPTION:
- Monitor and evaluate training programs, processes, and workflows for quality and effectiveness; make recommendations for improvement.
- Manage training schedules, coordinate class starts at multiple locations, and manage training equipment and materials.
- Design and prepare educational aids and materials.
- Maintain updated curriculum database and training records.
- Organizing monthly certification for crew members and managers
- Daily/weekly store visit checks to improve food standard
- Ensure NSF/QA REV check.
QUALIFICATIONS
- At least 1 years of experience in training with one year of supervisory experience is required.
- Excellent verbal and written communication skills with strong graphic design ability.
- Thorough understanding of training processes.
- Ability to moderate large groups.
- Extremely organized and detail-oriented.
- Proficient with Microsoft Office Suite or related software.
COMPENSATION AND BENEFITS
Salary and rewards:
- The cap of the salary used for social insurance contribution is 100% (health insurance, accident insurance, social insurance, unemployment insurance).
- Competitive salary, bonus scheme in quarters and years.
- Engagement events: Year End Party, Team Building,...
Working in a friendly, youthful, dynamic environment:
- VFBS - Happy Place to Work, where the convergence of talents, unique personalities, and energetic people.
- Modern working space, fully equipped for work such as laptops, calling software (3CX),...
- Youthful and professional working environment.
- Opportunity to work with famous managers in the F&B industry.
Learning and Organization Development:
- Working with a team of leading experienced people in the Fashion Retail Industry.
- Joining the period training courses to upgrade knowledge, hard skills, and soft skills
Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999, là một trong những doanh nghiệp hàng đầu và có uy tín trên thị trường Việt Nam, chuyên cung cấp các sản phẩm khăn giấy ướt, khăn giấy khô và lĩnh vực mẹ và bé với thương hiệu số 1 Việt Nam là khăn ướt Mamamy (theo số liệu thống kê nghiên cứu đo lường bán lẻ của Nielsen từ 04/2016 đến 03/2017).
Công ty luôn cam kết mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm an toàn, đạt chất lượng cao và dịch vụ hoàn hảo nhất có thể, ngày càng mang lại cho khách hàng sự tin tưởng và hài lòng. Trải qua 23 năm xây dựng và phát triển, công ty đã khẳng định vững chắc được thương hiệu của mình đối với người tiêu dùng về các sản phẩm như Hoa Lan, Mamamy, Luck Lady, Kin Kin... Các sản phẩm của công ty luôn được khách hàng tín nhiệm và sử dụng thường xuyên trên khắp cả nước.
Cùng với tiêu chí luôn mang đến cho khách hàng những sản phẩm hoàn hảo nhất, công ty cũng tạo dựng một môi trường làm việc hiện đại, chuyên nghiệp, trẻ trung, nhiệt huyết, năng động, sáng tạo, luôn ghi nhận khả năng và sự đóng góp của mỗi cá nhân, đồng thời mở ra nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp cho cán bộ công nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Các chế độ như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch công ty 1 lần/năm
Lịch sử thành lập
- Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999
Mission
Tầm nhìn
- Trở thành nhà sản xuất và OEM số 1 tại Việt Nam về khăn ướt, các loại sản phẩm chăm sóc em bé và gia đình cho các thương hiệu lớn trong và ngoài nước, các thương hiệu lớn từ thị trường Mỹ, Châu Âu, Nhật Bản, Đông Nam Á….
Sứ mệnh
- Theo đuổi mục tiêu tạo ra các sản phẩm “Tốt nhất & Tốt hơn nữa” trên cơ sở các quy chuẩn, nguyên tắc và tiêu chuẩn quốc tế.
- Tạo ra giá trị trên cơ sở cân bằng hài hòa lợi ích của tất cả các bên liên quan như người tiêu dùng, đối tác, khách hàng, người lao động và công ty.