*According to Decree No.13/2023/ND-CP on protecting personal data (“PDP”), Home Credit Vietnam would apply "Personal Data Processing Agreement" with all candidates to ensure compliance with the decree.
By submitting this application to Home Credit Vietnam Finance Company Limited through Linkedin, you agree to allow Home Credit to proceed your provided information in accordance with Personal Data Processing Agreement that you have read, fully understood and agreed to the entire content at link https://career.homecredit.vn/en/article/id/217
KEY RESPONSIBILITIES:
- Conduct Onboarding Program: Develop and deliver comprehensive onboarding training programs for new sales hires, combining both online and offline training methods to ensure flexibility and effectiveness.
- New Sales Assistant Support: Provide ongoing guidance and mentorship to new employees, assisting them in acquiring the necessary knowledge and skills to excel in their roles.
- Field Support: Provide hands-on field support to sales representatives, offering guidance, coaching, and feedback during actual customer interactions to enhance their selling skills.
- Training Material: Create and maintain a rich repository of training materials, including presentations, manuals, e-learning modules, test banks, and case studies, to ensure that the content is up-to-date and engaging
- Training Evaluation: Continuously assess the effectiveness of training program
JOB REQUIREMENTS:
- Bachelor's degree in a related field.
- Proven experience in sales training, preferably in the financial sector.
- Strong understanding of consumer financial products and services.
- Excellent communication, presentation, and interpersonal skills.
- Demonstrated ability to motivate and coach sales teams to meet and exceed targets.
- Proficiency in creating training materials, test banks, and case studies.
- Experience in conducting surveys and utilizing feedback to improve training quality.
- A proactive and results-driven approach to training and development.
COMPENSATION & BENEFITS:
- 13th Salary Fixed and KPI Bonus
- Premium Health Care
- 24/7 Accidental Insurance
- 100% Social Insurance
- Meal + Phone Allowance
- Yearly Medical Checkup
- 15 Annual Leaves
- Professional and Transparent Working Environment
- Apply Latest Financial Technology in the World
Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999, là một trong những doanh nghiệp hàng đầu và có uy tín trên thị trường Việt Nam, chuyên cung cấp các sản phẩm khăn giấy ướt, khăn giấy khô và lĩnh vực mẹ và bé với thương hiệu số 1 Việt Nam là khăn ướt Mamamy (theo số liệu thống kê nghiên cứu đo lường bán lẻ của Nielsen từ 04/2016 đến 03/2017).
Công ty luôn cam kết mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm an toàn, đạt chất lượng cao và dịch vụ hoàn hảo nhất có thể, ngày càng mang lại cho khách hàng sự tin tưởng và hài lòng. Trải qua 23 năm xây dựng và phát triển, công ty đã khẳng định vững chắc được thương hiệu của mình đối với người tiêu dùng về các sản phẩm như Hoa Lan, Mamamy, Luck Lady, Kin Kin... Các sản phẩm của công ty luôn được khách hàng tín nhiệm và sử dụng thường xuyên trên khắp cả nước.
Cùng với tiêu chí luôn mang đến cho khách hàng những sản phẩm hoàn hảo nhất, công ty cũng tạo dựng một môi trường làm việc hiện đại, chuyên nghiệp, trẻ trung, nhiệt huyết, năng động, sáng tạo, luôn ghi nhận khả năng và sự đóng góp của mỗi cá nhân, đồng thời mở ra nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp cho cán bộ công nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Các chế độ như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch công ty 1 lần/năm
Lịch sử thành lập
- Công ty cổ phần TM&ĐT Đông Hiệp (DHTI), được thành lập năm 1999
Mission
Tầm nhìn
- Trở thành nhà sản xuất và OEM số 1 tại Việt Nam về khăn ướt, các loại sản phẩm chăm sóc em bé và gia đình cho các thương hiệu lớn trong và ngoài nước, các thương hiệu lớn từ thị trường Mỹ, Châu Âu, Nhật Bản, Đông Nam Á….
Sứ mệnh
- Theo đuổi mục tiêu tạo ra các sản phẩm “Tốt nhất & Tốt hơn nữa” trên cơ sở các quy chuẩn, nguyên tắc và tiêu chuẩn quốc tế.
- Tạo ra giá trị trên cơ sở cân bằng hài hòa lợi ích của tất cả các bên liên quan như người tiêu dùng, đối tác, khách hàng, người lao động và công ty.