Mô tả công việc
ABOUT THE JOB:
- Support the timely delivery and implementation of strategic initiatives and business-as-usual (BAU) enhancements as requested by the business
- Engage in discussions with the development, business, and testing teams to understand requirements and enhancements to be delivered
- Bridge the gap between business requirements and user acceptance tests.
- Utilize test automation tools such as Selenium, Appium, JMeter, and Karate.
- Track outstanding defects and collaborate with the Scrum team to resolve issues promptly within the agreed timeline.
- Proactively seek continuous improvement in test coverage and execution.
- Actively participate in scrum activities and meeting discussions, including sprint planning, daily stand-up, and retrospective
- Prepare testing status reports and closely collaborate with business users.
- Provide overall department support for governance and communication.
- Monitoring of performance, KPI management and support quality reviews.
- Support improvement initiatives to continuously improve capabilities, productivity, and efficiency of the Quality Engineering function.
- Support of knowledge management to facilitate sharing knowledge.
Yêu cầu công việc
ABOUT YOU:
- Bachelor's degree in Computer Science, Information Technology, or related technical fields.
- Proficiency in manual testing methodologies and techniques, including test case design, execution, and defect reporting.
- At least 2 years in manual testing of software applications to ensure comprehensive test coverage.
- Hand-on experience of various testing techiques such asdata testing,API Testing, functional testing, etc.
- Ability to interact with database such as SQL, MongoBD, etc.
- Experience with tools like JIRA , JIRA-Xray, Confluence, Sharepoint.
- Working experience preferably in the insurance or financial industry.
- Experience with automation test is a plus.
- Good command of English to collaborate with team and stakeholder.
Quyền lợi được hưởng
Benefits
- 13th-month salary
- 14+ annual leaves per year
- Premium healthcare insurance, starting from your probation period
- Project reviews and yearly performance appraisals
- Annual company trips
- Teambuilding activities: Team lunch/dinner, events, and celebrations, sports clubs (football, yoga, badminton, etc.)
- International team with flexible working time + hybrid working
- Tailor-made career path
- Technical workshops and training courses
- Mobility: Opportunities to be on-site abroad in our offices in over 60+ countries
Trải qua 10 năm xây dựng và phát triển, công ty Cổ phần Truyền thông Kim Cương hiện là công ty lớn nhất tại Việt Nam trong lĩnh vực Contact Center nói riêng và Dịch vụ thuê ngoài quy trình kinh doanh (BPO) nói chung, bao gồm: cung cấp giải pháp công nghệ, cung cấp nhân lực và cung cấp dịch vụ Contact Center Outsourcing, dịch vụ truyền thông, dịch vụ đào tạo, dịch vụ Chăm sóc khách hàng trực tiếp và gián tiếp...
Hiện nay Kim Cương đang có hơn 2.000 cán bộ nhiên viên hoạt động tại 4 chi nhánh toàn quốc: Hà nội, Tp. HCM, Đà nẵng, Thái nguyên và 1 văn phòng tại Cambodia với quy mô gần 1.000 cabin hoạt động (seats). Các khách hàng của chúng tôi bao gồm nhiều lĩnh vực từ viễn thông, truyền hình, tài chính ngân hàng, điện tử.... như: Truyền hình kỹ thuật số K+, Prudential, Samsung Vina, MobiFone, VinaPhone, Viettel, TienphongBank, Bảo hiểm PVI...
Review Truyền thông Kim Cương
Công cụ làm việc tốt
Môi trường làm việc hòa đồng, vui vẻ
Môi trường làm việc năng động thoải mái