Mô tả công việc
Welcome guests upon their arrival at the resort.
Provide accurate information to guests.
Implement the customer care process.
Advise customers on products or services of Le Palmier Hồ Tràm.
Address inquiries, provide suitable options, and build trust with customers.
Maintain relationships with current customers.
Regularly reach out to check on the usage of products, resolve any issues, and suggest new products or services.
Assist the department in searching for and reaching potential customers to expand the guests list.
Participate in marketing activities, implement advertising campaigns, and persuade new guests.
Carry out other tasks as requested by superiors
Quyền lợi được hưởng
Attractive Income (Salary based on capability + allowances)
Insurance and other benefits as per regulations.
Dynamic and professional working environment according to 4-star standards.
Bonuses for holidays, a 13th-month salary, and performance bonuses based on business results.
Work Location: Le Palmier Hồ Tràm - Hồ Tràm Coastal Road, Xuyên Mộc, BRVT
Yêu cầu công việc
Age: 20-30 Gender: Female
Qualifications: Relevant hotel management degree
English Communication: Good proficiency
Experience: Preference for candidates with experience
Well-proportioned, height from 1.60m; preference for females above 1.58m
Clear pronunciation, pleasant voice
Cheerful, smiling, approachable
Honest, enthusiastic, responsible for work
Yêu cầu hồ sơ
Hệ thống Viện Thẩm Mỹ Quốc Tế Mega Korea là thương hiệu cung cấp các dịch vụ làm đẹp uy tín và chất lượng hàng đầu tại Việt Nam. Được thành lập với sứ mệnh chăm sóc sắc đẹp cho tất cả mọi người đặc biệt là các chị em phái nữ
Nhằm đáp ứng nhu cầu làm đẹp ngày càng cao của tất cả chị em, Viện Thẩm Mỹ Mega Korea không ngừng đầu tư hệ thống công nghệ hiện đại bậc nhất. Kết hợp với đội ngũ chuyên gia thẩm mỹ có chuyên môn cao, cùng với đó là sự đầu tư vào không gian sang trọng đẳng cấp 5 sao, mang lại sự thoải mái và cực kỳ thư giãn cho khách hàng khi trải nghiệm dịch vụ tại Mega Korea.