Việc làm Gốm Sứ Việt Hương

Cập nhật 14/12/2024 22:55
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Xây dựng Gốm Sứ Việt Hương
Office Administrator (6 Months)
Gốm Sứ Việt Hương
118 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 13 - 14 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 13/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 29 Đường số 3, Khu dân cư Trung Sơn, Bình Hưng, Bình Chánh, Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

1. School reception service and telephone duties:

• Receive all parent's visits to the school in a friendly, courteous and pleasant manner.

• Provide enrolment information to parents.

• Schedule appointments for consultation between parents and the Principal or Office Manager.

• Manage incoming/outgoing phone calls at the front desk and mail receipts.

• Coordinate the transmission of information between the Principal, Office Manager, Office Administrator and parents.

• Provide courteous and professional service, responding in an accurate and timely manner to all enrolment enquiries.

2. Administrative and clerical duties

• Assist the Office Manager with the enrolment process, including receiving parents, responding to enquiries from parents, etc.

• Complete students’ enrolment records.

• Maintain a personal file for each student and ensure all records pertaining to the students are filed accordingly. All files must be neatly labelled and categorized accordingly.

• Monitor students referred for illness or discipline for the purpose of ensuring their safety.

• Arrange transportation for students.

• Manage students’ menus. Follow up and give feedback to the Principal and Office Manager on the quality of meals.

• Assist the Office Manager in supervising the support staff such as Janitor, Maintenance and Drivers. Provide the timetable and work schedule for them.

• Support foreign staff to open bank accounts, Health Check and Police Check for Work Permit applications.

• Support the Human Resources Department in submitting documents to the Labour Department / Immigration / Department of Justice for Work Permit, Visa, Temporary Residence Card applications and other administrative matters assigned by the Human Resources Department.

3. Inventory Control System

• Maintain the Inventory Control System.

• An Inventory List of all administrative files, equipment, computers, machinery, furniture, technical equipment, etc., in the school must be maintained and updated every June and December before the close of the calendar year. The Inventory List is to be submitted to the Management upon completion.

• Record sales of school uniforms periodically. When the stock balance is low, new stock must be requested.

4. Administrator to Principal

• Screen telephone calls, enquiries and requests and handle them when appropriate.

• Organize and maintain diaries and make appointments.

• Deal with correspondence and write letters, take dictation and minutes.

• Produce documents, briefing papers, reports, newsletters and presentations.

• Carry out background research and present findings into subjects the Principal is dealing with.

• Organize and attend meetings and ensure the Principal is well-prepared for meetings.

• Liaise with clients, suppliers and other staff on behalf of the Principal.

• Organize files and store paperwork, documents and computer-based information.

• Provide general assistance during presentations.

• Responsibility for accounts and budgets.

• Translate the School’s Newsletter to Vietnamese.

• Update the Class Lists.

Yêu cầu công việc

- Bachelor's degree in Office Administration, Business Administration, or related fields.

- Excellent English communication skills, both verbal and written.

- Proficiency in computer and office software (Microsoft Office, Google Workspace, etc.).

- Friendly, courteous, and professional in interactions with parents, students, and colleagues.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive Salary
  • Professional Development
  • Health Insurance
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Xây dựng Gốm Sứ Việt Hương
Gốm Sứ Việt Hương Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
246 Nguyễn Hữu Thọ, Phường Hoà Cường Bắc, Quận Hải Châu, Đà Nẵng, Da Nang, Vietnam

CTCP xây dựng Gốm Sứ Việt Hương được thành lập vào ngày 11/4/2016. Với sự năng động, sáng tạo, nỗ lực cố gắng của tập thể CBCNV, cùng sự hợp tác của Quý khách hàng, CTCP Xây dựng Gốm sứ Việt Hương đã và đang lớn mạnh không ngừng, trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp gạch ốp lát nhập khẩu và thiết bị vệ sinh cao cấp.

Với hơn 20 cơ sở, đại lý phân phối và mạng lưới cung ứng rộng khắp cả nước cùng đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm, am hiểu sâu sắc về sản phẩm, Việt Hương Ceramics vinh dự là đối tác tin cậy của nhiều tập đoàn lớn như BIM GROUP, COTECCONS, AA GROUP, HIM LAM, FICO… Sản phẩm nhập khẩu từ Ý, Tây Ban Nha, Ấn Độ, Trung Quốc,… đa dạng về mẫu mã, kích thước và chất liệu, đáp ứng yêu cầu của các công trình có quy mô từ nhỏ đến lớn tại Việt Nam.

Việt Hương Ceramics luôn tin tưởng vào những gì đã thực hiện và định hướng xuyên suốt cam kết của mình không ngoài mục đích đem lại sự hài lòng và niềm tin của Quý đối tác và Quý khách hàng!

Những nghề phổ biến tại Gốm Sứ Việt Hương

Bạn làm việc tại Gốm Sứ Việt Hương? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Gốm Sứ Việt Hương

Gốm Sứ Việt Hương

Click để đánh giá