Mô tả công việc
MAIN ROLES
- Verifies all articles on purchase orders, receiving records and the invoices of the suppliers.
- Verifies all articles on the return notes of merchandise and credit notes of the suppliers.
- Prepares the payment vouchers and account distribution of all invoices and credit notes of the suppliers.
- Checks the monthly statement of accounts from the suppliers against the accounts payable of the hotel.
- Keeps all accounts payable files up to date.
- Prepares a monthly trial balance of accounts payable in the case of payments by installments.
- Reviews and processes all purchase orders.
- Processes and reviews receiving documents.
- Processes and reviews invoices.
- Processes all Food & Beverage invoices for payment.
- Performs month end procedures.
- Complies with the hotel’s health, hygiene and safety policies.
- Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
- Performs any additional duties as assigned by the team leader
SUPPORTIVE ROLES
- Maintain a close, cooperative relationship with other departments to guarantee effective communication.
- Implement and coordinate cooperation as a supporting department for business operation.
- Ensure smooth work cooperation among departments and always provide support not to cause any interruptions in business operation.
- Manage and maintain smooth work cooperation with other departments
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary & benefit package.
- 02 months of probation with full salary.
- Insurance package.
- Clear career development plan with many engaging training courses (local & international).
- Duty meal provided by hotel.
- Annual helpful training courses (local & international).
- Wonderful working environment with professional team.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS
- Education: Graduated university in Accounting
- Experience: 1 year related experience or an equivalent combination of education and work experience
- Credentials: Working Experience in 5 Star Hotel Environment preferred
SPECIFIC JOB KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Proficient in the use of Microsoft Office, have experience in using accounting software, SAP preferred
- Able to speak, read and write English
Yêu cầu hồ sơ
Hoặc liên hệ Hotline: 024 3333 1089
Công ty Cổ phần xuất nhập khẩu Y tế TPHCM tiền thân là Công ty cung ứng vật tư Y tế được thành lập năm 1984. Chuyên kinh doanh xuất nhập khẩu dược phẩm, dược liệu, bán buôn thuốc, kinh doanh xuất nhập khẩu trang thiết bị, vật tư y tế và dịch vụ xuất nhập khẩu ủy thác, lưu kho giao nhận hàng hóa, khai thuế hải quan.
Với hơn 35 năm không ngừng mở rộng kinh doanh và xây dựng thương hiệu, đến nay YTECO đã khẳng định vị thế dẫn đầu của mình trong lĩnh vực y tế ở Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1984
Mission
Lấy con người làm nền tảng phát triển doanh nghiệp, YTECO hướng đến xây dựng đội ngũ nhân viên vững mạnh, gắn bó bền vững với công ty thông qua các chương trình tuyển dụng, đào tạo và phát triển kỹ năng cho gần 100 cán bộ nhân viên, với phạm vi hoạt động trải dài từ Bắc đến Nam.