Bình Dương
Mô tả công việc
Supervise and implement all activities of Purchasing, Warehouse and Import-Export divisions.
Monitor and negotiate with all existing raw material suppliers and sourcing for new suppliers.
Supervise and implement for all contracts related to Supply Chain Management department.
Control and implement all operation procedures in cost-effective ways with best utilization of resources including spare parts, materials, and manpower.
Implement cascading KPIs of team and control performance to achieve KPI's target.
Support superiors to prepare yearly budget for department and effectively control the costs within the budget.
Yêu cầu công việc
Education:
Bachelor's Degree or higher level in Supply Chain Management, Logistics, International Economics, or related fields.
Experience:
At least 5 experience years in Supply Chain Management in the manufacturing company or related industry and 3 years experience in the similar position.
Experience in the Food & Beverages manufacturing industry is preferable.
Knowledge and experience in spare parts management for local and international procurement in Food & Beverages is a plus.
Soft skills:
Good communication and negotiation skills.
Good management skills such as planning skills, analytical skills, problem solving skills, etc.
Good English communication skills
Working Location: Red Bull Vietnam, Ha Noi Highway, Binh Thang Ward, Di An City, Binh Duong Province (18km from Sai Gon bridge, 9km from Thu Duc intersection, 2km from Dong Nai bridge, 5km from National Highway 1K. The Office and Factory are located in a single location.)
* Benefits:
Working Time: 8:00 - 17:00, Mon - Fri & alternative Sat
Private health care insurance
Attractive compensation, assessments and salary reviews yearly
Service free Lunch Meal and potation
Join the compulsory Social Insurance and Unemployment insurance on 100% salary under Labor Contract and according to the provisions of the Social insurance law
Shuttle buses from Ho Chi Minh City to Company
Opportunity to join annual activities of Company: Team-building, Year End Party, Woman's day, Mid - Autumn, Tet holiday, Birthday present, ect.
Quyền lợi được hưởng
Bảo hiểm
Du Lịch
Xe đưa đón
Đồng phục
Chăm sóc sức khỏe
Tăng lương
Chế độ nghỉ phép
Kính thưa quý Khách hàng, quý Đối tác, cùng toàn thể cán bộ nhân viên,
Công Ty Cổ Phần Z Holding được thành lập ngày 20.06.2015, hoạt động trong lĩnh vực thương mại điện tử, đầu tư phát triển dự án công nghệ, tư vấn đầu tư bất động sản,… trong nước và ngoài nước.
Thương mại điện tử là một ngành công nghiệp trẻ tại Việt Nam, đang trên đà phát triển lý tưởng. Đặc biệt, hơn 2 năm dịch Covid đã thay đổi thói quen mua sắm của đa số người tiêu dùng từ mua sắm trực tiếp sang mua sắm online. Đây là một trong những đòn bẩy tạo ra những con số phát triển đáng kinh ngạc của ngành thương mại điện tử Việt Nam trong những năm gần đây và đưa Z Holding phát triển, vươn tầm không chỉ trong nước mà còn vươn ra thị trường nước ngoài.
Trên thương trường, Z Holding không phải là một doanh nghiệp có bề dày lịch sử nhưng với tốc độ phát triển như vũ bão của những người khổng lồ về tư tưởng và nhiệt huyết đã đưa Z Holding từ con số 0 tròn trĩnh thành một tập đoàn lớn có mạng lưới các hệ thống lớn mạnh. Mỗi hệ thống lại là sự tập hợp chuỗi các công ty bề thế kinh doanh đa ngành với tổng nguồn lực khổng lồ.
Đối với cán bộ công nhân viên trong công ty, Z Holding được coi là ngôi nhà thứ hai. Với niềm tin mỗi con người đều sở hữu tiềm năng vô hạn, lòng nhiệt huyết, sự chính trực và khát khao hiện thực hóa ước mơ của chính mình. Chỉ cần bạn có niềm tin, đặt sự hy vọng của mình tương xứng với mục tiêu của bạn thì mọi thứ đều có thể. Z Holding sẽ là bệ phóng để giúp mỗi nhân viên phát huy tối đa tinh thần sáng tạo, khả năng tự hoàn thiện, tạo sức mạnh và động lực thúc đẩy mọi thành viên của công ty làm việc. Bên cạnh đó, chúng tôi ủng hộ tinh thần làm việc hợp tác, tin cậy và cởi mở trong công ty.
Trân trọng!