Mô tả công việc
Update Tenant’s relevant data into Tenant’s profile promptly and accurately.
Explains and is a source of information on facilities within the building and apartments.
Collect all information and documents at the beginning of each shift from other departments or from apartment tenants and will track work accurately.
Keep the daily logbook up to date.
Perform other tasks as requested by Line Manager.
Update and make purchase requests and deliver tenant birthday gifts.
Carry out check- in and check – out process.
Receive tenant cash payments and issue the appropriate receipt. Controls the Front office cash float.
Train, mentor, allocate tasks to and supervise Front Office team members to ensure a quality operation.
Must be well aware of all emergency policies and procedures if any while on duty.
Resolve customer issues, complaints and problems in a quick, efficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service.
Yêu cầu công việc
Excellent problem- solving abilities and conflict resolution skills.
Ability to work flexible hours, including nights, weekends, and holidays.
Customer- focused with a commitment to delivering exceptional guest service.
Have a college/university degree in hospitality or a related field.
Fluently English speaking skills
Strong leadership and communication skills.
Previous experience in Front Office operations
Quyền lợi
Gifts on special holidays & occasions – New years, Mid- Autumn, Birthday,...
Clear growth and promoted opportunities.
13th salary, review and reward according to KPIs
Compulsory Insurances calculated on full gross salary
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-17 02:55:02
ISOFH là công ty công nghệ tập trung phát triển mảng Công nghệ thông tin trong lĩnh vực Y tế với mục tiêu sẽ trở thành công ty số 1 Việt Nam đồng hành cùng sự phát triển ngành Y tế. Chúng tôi cần có sự đồng hành, đóng góp của các bạn để cùng phát triển nhanh hơn nữa.
ISOFH tin vào sức mạnh của tập thể trong việc giải quyết dứt điểm và triệt để các bài toán cụ thể, thực thế, đặc biệt là các bài toàn quản trị.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
ISOFH mong muốn kiếm tìm những người đồng hành có tư duy mở, hăng hái, say mê. ISOFH trao cho bạn sự chủ động và dám thử thách bản thân, chấp nhận những sai lầm và luôn tìm đến các giải pháp tối ưu.