Việc làm WINCOMMERCE

Cập nhật 12/09/2024 15:23
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CP DỊCH VỤ THƯƠNG MẠI TỔNG HỢP WINCOMMERCE
Quality Assurance Officer/Specialist
WINCOMMERCE
261 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: 17 - 22 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 15/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 16/09/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- VISTA Building, 19 Tan Cang St., Ward 25, Binh Thanh Dist., HCM City.

Mô tả công việc

About us: We are, iTechwx, established in mid-2022, with 600 employees across 3 offices within Ho Chi Minh City. iTechwx dedicates the One-Stop Digital Transformation Service to our customers aiming to become an IT outsourcing company. Renowned for delivering premium Contact Center and IT support services exclusively tailored for Microsoft clients for 4 products: Microsoft Dynamics 365, Microsoft Azure, Microsoft Windows Commercial, Microsoft Office 365.

We’re looking for a Quality Assurance to be responsible for the overall service quality of the team, business and physical compliance. Maintain a high and consistent level of support quality across the team.

You will :

  • Regularly review the backlog of agents to find out potential compliance issues/case handling issues/process issues, report to leadership team in a timely manner.
  • Make recovery call for risky cases to minimize high-risk cases to drive CSAT.
  • Monitor, evaluate and / or audit samples of inbound and/or outbound calls and other contact methods including non-voice.
  • Maintain strong program knowledge base; basic understanding of client products, services and/or program strategies.
  • Support management focus on review of key drivers, metrics, and operational processes (including Training) that drive Balanced Scorecards and count profitability goals.
  • Provides accurate and timely reports on a daily, monthly, month-to-date and year-to-date rolling basis on call quality, productivity, availability, and other key metrics as determined.
  • Be responsible for physical compliance audits and maintain zero compliance issues in the team. Quality Analyses: Produce all quality analysis information required to maintain the performance at level of target required (statistical, Drivers, Attributes, etc.)

Key Measure:

  • Successful implementation of process improvements
  • A common quality language regarding processes and improvements used in the organization Knowledge of key principles of quality management distributed in the organization

Yêu cầu công việc

  • Available for night shifts (May work one shift during either of the following time slots: 20:00 - 5:00 or 23:00 - 8:00, onsite at the company office)
  • Have at least 1-year experience in QA in BPO, Contact center industry.
  • Excellent speaking and writing in English.
  • Experience in managing quality performance targets desired.
  • Strong determination for KPI achievement.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary depending on experience
  • 30% allowance on gross salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift
  • Salary at 100%during the probationary period
  • 90% contributionof the gross salary to social insurance
  • Training will be offered
  • Full working equipment will be provided
  • 12 days of annual leave,8 days of sick leave
  • Annual Health Checkup
  • Annual performance review
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
Trên 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 5, Mplaza SaiGon

WinCommerce vận hành nền tảng bán lẻ thương mại hiện đại tạp hóa lớn nhất trên toàn quốc tại Việt Nam thông qua chuỗi siêu thị WinMart và chuỗi siêu thị mini WinMart+. WinCommerce cũng sở hữu WinEco – thương hiệu rau củ quả lớn nhất Việt Nam chỉ có mặt tại các điểm WinMart và WinMart+.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, BHTN, … theo quy định của Nhà Nước 
  • Được tham gia bảo hiểm Bảo Việt 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Trao gửi yêu thương 8/3
  • Year end party
  • Halloween “lễ hội ma quái”

Lịch sử thành lập

  • Năm 2010, Công ty CP Dịch vụ Thương mại Tổng hợp Wincommerce được thành lập.
  • Năm 2021, Công ty khai tài khoản các cửa hàng WinMart+ và đạt được một số thành tựu Vật chất trong hoạt động kinh doanh.
  • Năm 2022, Công ty tiếp tục phát triển và đóng góp vào việc phát triển tổng hợp dịch vụ thương mại chuyên ngành.
  • Hiện tại, Công ty CP Dịch vụ Thương mại Tổng hợp Wincommerce tiếp tục hoạt động và phấn đấu để ngày càng phát triển và cung cấp các dịch vụ chất lượng cho khách hàng.

Mission

Cung cấp cho khách hàng trải nghiệm mua sắm an toàn và tiện lợi hàng ngày. Họ hướng dẫn các công việc đáp ứng mọi nhu cầu mua sắm của khách hàng thông qua các cửa hàng WinMart và WinMart+.

Những nghề phổ biến tại WINCOMMERCE

Bạn làm việc tại WINCOMMERCE? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo WINCOMMERCE

WINCOMMERCE

Click để đánh giá