Mô tả công việc
2. Provides strategic direction for the department and proactively conveys guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.
3. Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels.
4. Oversees facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
5. Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
6. Hires, trains, motivates and provides on-going communication to staff to deliver first-class service with unmatched elegance and professionalism while promoting a culture of accountability.
7. Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilisation of manpower and facilities.
8. Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.
9. Positively collaborates and communicates proactively with Housekeeping and other departments regarding daily VIP arrivals of special requests, group needs, check outs and other guest needs that might arise.
10. Creates and maintains a refined yet welcoming VIP guest registration experience, efficient and accurate cashiering functions and exceeds guests expressed and unexpressed needs.
11. Prepared to execute Manager on Duty responsibilities when necessary. Track, comment on Boujee images and make sure it matches with the company brand.
12. Manage team in regular interactions, integrating strategic communication plans to ensure a lively description of business at all the times.
13. Make sure to spot checks on the Front Office and VIP team on dress code and make sure the teams are well groomed to serve our guests.
14. Other tasks assigned by the General Manager/ Operation Manager from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng các ngày lễ, tết, tháng 13
BH tai nạn và sức khỏe Bảo Việt
Đóng BHXH từ khi thử việc
Team building
Yêu cầu công việc
- Over 3 years Customer services experience required on Nightlife/F&B/Hospitality/Aviation. One year management experience required.
- Must present a well-groomed appearance.
- Exceptional and professional communication skills, both oral and written.
- Organised, can multi-task, superior problem solving skills and detail-oriented.
- Manage department budget and assure that expenses are maintained within agreed parameters. Proven record in maintaining unfailing, high quality service levels in luxury clubs/bars.
Yêu cầu hồ sơ
Chào mừng bạn đã đến với Hermanoss.JSC
Đầu tiên, chúng tôi gửi tới bạn lời cảm ơn chân thành nhất vì đã dành sự quan tâm tới công việc hay chính xác là con đường sự nghiệp của bạn cùng với Hermanoss. Với 5 năm kinh nghiệm đặt chân vào lĩnh vực làm đẹp, cụ thể với sản phẩm Tóc Thẩm Mỹ dành cho nam giới. Hiện tại chúng tôi đã đạt được một số thành tựu:
- Vượt mốc 30.000 khách hàng sử dụng - dịch vụ.
- Thành lập 03 showroom lớn nhất tại Hà Nội và TP.Hồ Chí Minh
Bây giờ, chúng ta cùng nhau tìm hiểu về Hermanoss bạn nhé:
- Tầm nhìn của Hermanoss: Trở thành tập đoàn kinh tế đa quốc gia và mang đến trái đất thêm hàng triệu nụ cười.
- Sứ mệnh của Hermanoss: Đem tới cho khách hàng,đối tác những sản phẩm giá trị thực
- Giá trị cốt lõi của Hermanoss:
- Mối quan hệ :Hiểu & Thương
- Mục tiêu : Smart
- Công việc: Hiệu quả
- Con người: Thiện
Ở Hermanoss chúng tôi luôn mong muốn một môi trường sống và làm việc tích cực, nơi mà tất cả con người trong tổ chức luôn cảm thấy: An toàn - Phát Triển - Hạnh Phúc.