Việc làm NHỰA TIỀN PHONG

Cập nhật 30/09/2024 15:48
Tìm thấy 8 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CP NHỰA THIẾU NIÊN TIỀN PHONG
Office Service Assistant Manager
NHỰA TIỀN PHONG
89 việc làm 17 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
General Information
Division : Finance
Department: Office Service & Procurement
Job Title : Office Services Assistant Manager
Location : The Mett - HCMC
Report to : Office Service & Procurement Manager
No. of subordinates: 1
Job Summary
The job holder is responsible for managing the administrative of the overall Company and OS team activities as well as day-to-day operations of a variety of OS. Ensure smoothly operation of nationwide offices according to business plan & budget control. Setting up Office service policies and follow to comply with policies of Company/ Group. Sourcing of suppliers for the overall needs of the company to obtain products of the right quality and quantity at the right price and time and from the right sources. Manage the requisition preparation process to trigger the procurement of goods and services by conducting analysis of the approved plans and verification of Company's need.
Key Roles & Responsibilities
1. Office Service:
- Managing, evaluate and monitor the performance of 3rd parties and implement appropriate plan to deliver facility management services across all sites of the Company
- Review, supervise offices rental fee, parking, electricity, other fees paid on time.
- Develop and implement OS plans and review protocols that aligns with the operating plan.
- Provide employees with guidance in handing difficult or complex problems or in resolving escalated complains or disputes.
- Oversee the acquisition, distribution and storage supplies and shared service such as mailing, printing, copying, cleaning and maintenance.
- Create and administers budgets for suppliers, equipment and contract services.
- Monitor any construction or renovation projects to ensure plan requirements and applicable health, safety are met.
- Prepare, negotiate, analyze and review contracts for services providers, equipment, supplies, material, Facility Management.
- Prepare & review maintenance and other recurring schedules and report for accuracy and efficiency.
- Plan in-house or off-site activities like parties, celebrations and conferences.
- Reporting to the high level on issues of Office service activities.
2. Property management:
- Communicate with landlords to negotiate the Lease Contract terms & conditions as assigned.
- Co-operate with Procurement Team to Follow up requests from other divisions to open new offices.
- Co-operate with Procurement Team to Prepare moving plans for offices renovation.
3. Team management: responsible for OS team as well as individual staff performance
4. Other tasks : as assigned if anyJob Requirements
1. Qualification:
- University degree with major in business administration, economics, finance
2. Work Experience
- More than 8 years of relevant experience in office services, property management
- Practical experience in a business-driven culture and customer service-oriented atmosphere and multi-national corporations
- Experience in managing group/regional reporting and approval processes
3. Knowledge
- Familiar with negotiation, contract process and documentation
- Full understanding on legal/compliance related matters: conflict of interest, anti-bribery & corruption, anti-money laundering & countering terrorism financing, anti-fraud
4. Skills
- Demonstrate strong leadership and creative thinking
- Strong interpersonal and communication skills
- Good financial and business acumen
- Advanced English and Vietnamese languages
- An effective team player
- Excellent interpersonal skill
5. Attitude
- High sense of integrity and responsibility
- Pleasant attitude
- Teamwork spiritThưởng
Attractive KPI Bonus (monthly or yearly) and 13th month salary
Chăm sóc sức khoẻ
Premium personal healthcare insurance for all employees and spouse and/or children
Nghỉ phép có lương
14 - 20 days annual leave, 3 days of sick leave with pay
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CP NHỰA THIẾU NIÊN TIỀN PHONG
NHỰA TIỀN PHONG Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 222 Mạc Đăng Doanh, phường Hưng Đạo, quận Dương Kinh

Công ty CP Nhựa Thiếu niên Tiền Phong tiền thân là Nhà máy Nhựa Thiếu niên Tiền phong, được thành lập từ năm 1960. Ngày 29/4/1993 với Quyết định số 386/CN/CTLD của Bộ Công Nghiệp Nhẹ (nay là Bộ Công Thương), nhà máy Nhựa Thiếu niên Tiền Phong được đổi tên thành Công ty Nhựa Thiếu niên Tiền phong. Đến ngày 17/8/2004, Công ty Nhựa Thiếu niên Tiền Phong đã được chuyển đổi sang hình thức công ty Cổ phần. Công ty CP Nhựa Thiếu niên Tiền Phong là doanh nghiệp hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực sản xuất các loại ống uPVC, PPR, PEHD và phụ tùng ống nhựa phục vụ các ngành xây dựng, công nghiệp, nông-lâm-ngư nghiệp. Sản phẩm của Nhựa Tiền Phong được sản xuất trên các dây chuyền máy móc hiện đại của Đức, Áo, Hàn Quốc, Italia… Các sản phẩm sản xuất ra đều phù hợp tiêu chuẩn quốc tế và được chứng nhận bởi QUACERT. Hiện nay tổng sản lượng của công ty đạt khoảng 80.000 tấn sản phẩm/năm và công ty luôn duy trì mức tăng trưởng bình quân 15%/năm trở lên. Là nhãn hiệu ống nhựa được tin dùng trong hầu hết công trình, dự án từ Bắc tới Nam, Công ty CP Nhựa Thiếu niên Tiền Phong luôn nỗ lực trong đầu tư phát triển, cải tiến kỹ thuật, công nghệ và nâng cao chất lượng sản phẩm. Năm 2015, công ty đã mạnh dạn đầu tư hệ thống dây chuyền sản xuất ống nhựa HDPE DN 2000 và ống HDPE 2 vách DN 800 theo công nghệ châu Âu. Nhựa Thiếu Niên Tiền Phong tự hào là đơn vị đầu tiên tại Việt Nam đầu tư dự án này, sản phẩm ống nhựa HDPE DN 2000 cũng là sản phẩm lớn nhất khu vực châu Á cho tới thời điểm hiện nay.

Chính sách bảo hiểm

  • Được đóng các chế độ BHYT, BHXH, BHTN, … theo quy định của Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch, nghỉ mát hàng năm
  • Team building cuối khoá với gia đình CBNV 
  • Hoạt động thi đua văn nghệ, thể thao thường xuyên: bóng đá, bóng chuyền, …

Lịch sử thành lập

  • Năm 1960, Nhà máy Nhựa Thiếu niên Tiền Phong chính thức được thành lập và chuyên sản xuất mặt hàng phục vụ thiếu niên nhi đồng.
  • Năm 1990, Chuyển hướng kinh doanh sang ống nhựa PVC, từng bước đi vào lĩnh vực công nghiệp xây dựng.
  • Năm 2004, Công ty chuyển đổi mô hình kinh doanh, trở thành công ty Cổ phần Nhựa Thiếu niên Tiền Phong.
  • Năm 2007, Công ty Cổ phần Nhựa Thiếu niên Tiền Phong phía Nam chính thức được thành lập.
  • Năm 2010, Công ty TNHH Liên doanh Tiền Phong - SMP chính thức được thành lập.
  • Năm 2013, Công ty TNHH Nhựa Thiếu niên Tiền Phong miền Trung chính thức được thành lập.
  • Năm 2015, Mở rộng quy mô sản xuất và điều chuyển trụ sở chính công ty về khu Anh Dũng, quận Dương Kinh, Hải Phòng với tổng diện tích trên 20ha.
  • Năm 2016-nay, Công ty Cổ phần nhựa Thiếu niên Tiền Phong đã trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất và kinh doanh ống và phụ tùng nhựa tại Việt Nam.

Mission

Mang lại những sản phẩm chất lượng cao bằng việc ứng dụng các công nghệ tiên tiến và đầu tư ở quy mô lớn.

Những nghề phổ biến tại NHỰA TIỀN PHONG

Bạn làm việc tại NHỰA TIỀN PHONG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NHỰA TIỀN PHONG

NHỰA TIỀN PHONG

Click để đánh giá