- Strategic Leadership and Planning (35%)
- Define and support the overall Brand & Marketing integrated strategy in collaboration with the regional marketing team.
- Develop and execute Go-to-Market Strategies, including ATL/BTL/TTL or 360 Plans, to ensure cohesive and impactful brand presence.
- Identify target audiences, set objectives, and outline desired outcomes for marketing campaigns
- Brand Management (20%)
- Ensure a coherent and consistent brand image across all retail touchpoints in our customers' physical stores.
- Drive meaningful campaigns, partnerships, tie-ups, and promotions to enhance brand relevance and strengthen brand and customer engagement
- Budget Management (15%)
- Ensure efficient use of the assigned budget to deliver maximum brand amplification.
- Track and report on marketing expenditures, ensuring cost-effective strategies and high ROI
- Campaign Development (20%)
- Develop and oversee the content of marketing campaigns, ensuring alignment with brand guidelines and market requirements.
- Lead in-house marketing team and creative agencies to develop communication ideas and collateral for campaign projects
- Market Insights and Trends (5%)
- Identify new trends and insights to drive effective marketing activities that increase brand awareness, consideration, and conversion.
- Analyze market data and recommend innovative strategies to stay ahead of industry trends
- Collaboration and Execution (5%)
- Work with internal and external teams to ensure that tasks are completed, and programs are delivered on time
- Execute all public relations activities, including liaising with agencies to craft adaptable PR plans for the local market
- Develop and execute creative marketing events and all communications initiatives in accordance with the principal's strategic direction
- Proven track record of developing and executing successful marketing campaigns.
- Strong leadership and team management skills.
- Excellent communication and interpersonal skills. English language proficiency is preferred.
- Proficiency in digital marketing tools and platforms.
- Strong analytical skills and ability to interpret data to make informed decisions.
- Ability to work independently and manage multiple projects simultaneously
- Bachelor’s degree in marketing, Business Administration, or a related field.
- At least 6-8 years of experience in marketing, with a focus on FMCG and rural markets
- Stakeholder management - working together with multiple ops personnel
- Strategic and Results-driven – strong in conceptualizing and planning
- Leadership - the candidate will lead the local marketing team
- Strong Analytical Skills - ability to interpret data to make informed decisions
- Comfortable with uncertainty - the role will evolve according to business needs
- Advanced English
Công ty Cổ phần Tập đoàn NextTech là một tập hợp hơn 20 công ty công nghệ khởi nghiệp tại Việt Nam từ năm 2001 với tiền thân là PeaceSoft-group. NextTech chuyên doanh các dịch vụ Điện tử hoá cuộc sống trong nhiều lĩnh vực như: Chợ điện tử, Mua bán xuyên biên giới, Cổng thanh toán, Ví điện tử, Thanh toán di động, Cho vay tiêu dùng, Sàn giao dịch tiền mã hoá, Hậu cần kho vận, Chuyển phát hàng hoá, Đào tạo công nghệ, Du lịch trực tuyến v.v… với nhiều đơn vị thành viên lớn nhất Việt Nam hoặc tiên phong trong khu vực Đông Nam Á.
Hệ sinh thái NextTech hiện có 600 nhân viên làm việc tại 7 quốc gia trong 3 lĩnh vực chính: Thương mại điện tử, Công nghệ tài chính và Dịch vụ hậu cần; với sản lượng giao dịch năm 2017 ước đạt 500 triệu USD và doanh thu 90 triệu USD. NextTech đang hoạt động tại 8 văn phòng trên toàn cầu ở Hà Nội, Hồ Chí Minh (Việt Nam), Bangkok (Thái Lan), Kuala Lumpur (Malaysia), Jakarta (Indonesia), Manila (Philippines), San Jose (bang California, Mỹ) và Quảng Châu (Trung Quốc).
Vào tháng 11 năm 2017, NextTech vinh dự được bình chọn là 1 trong 10 doanh nghiệp có ảnh hưởng lớn nhất đến sự phát triển của Internet tại Việt Nam trong vòng 10 năm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- NextTech là một tập hợp hơn 20 công ty công nghệ khởi nghiệp tại Việt Nam từ năm 2001 với tiền thân là PeaceSoft.
Mission
- Với mục tiêu mang lại giá trị to lớn tới khách hàng và cộng đồng, NEXTTECH không ngừng tạo ra những sản phẩm mới để điện tử hóa và tiện lợi hóa cuộc sống của con người. Là sản phẩm trong hệ sinh thái công nghệ của NextTech Group Technopreneurs.
Review Tập đoàn NextTech
Có chậm lương nhé, tháng nào t cũng bị chậm mất 4, 5 hôm. (RV)
Lương đúng hạn, đúng mùng 4 là ting ting, thưởng vừa đủ, môi trường thoải mái, anh em thân thiện)(rv)
Chế độ trừ lương rất rất rất vô lý: nghỉ phép ( có xin phép) nhưng không làm đơn trước ngày nghỉ hoặc đúng ngày nghỉ thì trừ 150% lương. đi trễ thì trừ x2 lương + thêm 100k(rv)